DC moottori valvonnan pic

E

emeren

Guest
Ole hyvä ja auta Miten hallita dc moottori kanssa pic?

Yuou voi käyttää HW tai SW PWM valvoa moottori speed.intefacing PIC kanssa MOSFET.

Sen sijaan, rajapinnat PIC kanssa H-silta voit säätää nopeutta ja myös moottori suuntiin ja sen jarrutuksessa.Jos haluat ohjata posision voit käyttää joitakin palautetta laitteita.

Sinun täytyy antaa meille enemmän tietoja, ja voimme auttaa sinua enemmän.

Haluan ohjauspaikalta ja moottori suuntiin.Tarvitsen järjestelmän tästä.Moottori toimii 1,5
V

Olen nähnyt sovellusten dc servo valvojan PID on Microchip verkkosivuilla.Sitä mieltä, että voit käyttää niitä hakemuksesi

http://ww1.microchip.com/downloads/en/DeviceDoc/41233A.pdf

Täältä löydät joitakin neuvoja.

Jos haluat ohjata nopeus ja sijainti tarvitset kooderi.
myös mikrosiru AN532, AN696, AN718, AN893 ja AN905.

Mieti käyttää Stepper moottori sijaan DC-moottori.

Etkö tiedä, mitä hakemuksesi on mutta jos sinun on käytettävä DC-moottori, ja tiedämme sen nopeus ja suunta se voidaan tehdä.Katso miten H silta toimii ja voit rakentaa itse käyttämällä MOSFET
n sen halvempaa kuin erityispainos IC:
n teillä on markkinoilla.Käytä hakemuksesi: Si1912EDH on pieni osa silta ja Si1913EDH varten yläosassa H-silta.Olen käyttänyt sitä itse sovellus ja toimii erinomaisesti.Käytä kahta ADC tuotantopanosten teidän kuva sekä liittää niitä yksi molemmissa päissä teidän moottori vuonna H-silta.Tämän voit seasure EMF alkaen moottorin, jos silta on täysin pois päältä.Tarkista Microchip Application merkintä tästä.Silta voidaan hallita 4 I / O-linjat teidän PIC ja jos et tarvitse nopeus moottorin voit setup your H-Bridge työskennellä vain 2 I / O-linjat kuten tein.Mittaaminen EMF alkaen DC moottori antaa sinulle pyörintänopeutta (ks. Application Huomautus Microchip)
Suunta voidaan hallita H silta.

Onnea.

Paul.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back