DC Motor alhaisella nopeudella

V

vdaniel

Guest
Please, miten käyttää DC-moottorin alhaisella nopeudella ilman halventavaa vääntömomentin ja
ilman Encoder tai muun mekaanisen palautetta laitteeseen.

Kiitokset,

Varuzhan

Etkö halua mitään kierrosnopeuden ja arviointia?Jos näin on sinun on viitevääntömomentista Uskon ja nykyisen palautetta.Voi voi saada nopeus vääntömomentin voit saada vääntömomentti nopeudella.

voit yrittää käyttää PWM.Tämän tecnique voidaan vähentää nopeutta ja säilyttää samalla vääntömomentin koska moottori on supplyed on maksimaalisen jännitteen.

Mitä PWM tekee, on vähentää keskimäärin jännitteen moottorille.Tämän vuoksi vääntömomentin nopeuksien ominaisuus laskee.Kun kytket moottorin kuormituksen, joka edellyttää tiettyjen vääntömomentti (itse asiassa se on se oma vääntömomentin nopeuksien ominaisuus) tasapainopiste on alhaisemmalla nopeudella.
Mutta voit yksinkertaisesti vähentää soveltaa jännitteen sijasta PWM!
PWM on se s hyötyä, riippuu mitä on saatavilla ja miten monimutkainen haluat tehdä tämän asian.

Sinun pitäisi antaa lisätietoja vaikka:
Mikä moottori on se: kestomagneetti, sarja, ohi?
Mikä voima?
Kuinka monimutkainen on hanke?Vain jotakin autotallin tai haluat tietokoneen hallinnassa kuljettaja?

Hyvät ystävät,

Paljon kiitoksia kaikille vastauksista.Kyllä, nykyinen palautetta, tai muussa tapauksessa sähkö palautetta voin toteuttaa helposti.Sama PWM.Se ei ole ongelma.
Moottori jota haluan käyttää, on standardien käsi-poran tyypin moottori.

Varuzhan

on olemassa monia jännite palautetta DC Controller pelimerkkejä Toshiba, Renesas tai Allegro.Käytä Mikrokontrolleri on rakennettu PWM ja ADC moduulit on myös vaihtoehto.

mikrofoni

---------------------------------------------
www.ezpcb.com

Tarvitsen algoritmi, miten hallita kierrosta minuutissa heikentämättä
TORQ alhaisella nopeudella.Toteutumista algoritmi ei ole ongelma minulle.

Varuzhan

vdaniel kirjoitti:

Tarvitsen algoritmi, miten hallita kierrosta minuutissa heikentämättä

TORQ alhaisella nopeudella.
Toteutumista algoritmi ei ole ongelma minulle.Varuzhan

Ei, haluan vähentää nopeutta vähentämättä TORQ.

VaruzhanLisätään 2 tuntia 37 minuuttia:Ei, haluan vähentää nopeutta vähentämättä TORQ.

Varuzhan

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back