DC Offset MOSFET portin signaalin

H

HINDI

Guest
Hei kaikkion lähes 4Vdc tasoittaa signaali, joka ajaa liian korkeita minun H-silta
ja en tiedä miten poistaa se.Minulla ei ollut tätä ongelmaa, kun olin ajaa moottori korkeita vaihtaa vain
Lisäsin RC Snubber piirin koko viemärin ja lähde, ja jokainen asia toimii hyvin, eli ei korvata, teräviä päälle / pois, ei distorion joko portin tai lähdesignaalin ja jännite diffrence välisen portin ja lähde on lähes yli 12 v. .

mutta kun olen tullut moottorin korkean ja matalan puolelta kytkimet, DC Offset tulee portille kuljettajan liian korkeita, joten MOSFET poistaa osittain.

ja kytkinsignaaliksi koko optimistiselta viemäri on vääristynyt, vaikka portti kytkinsignaaliksi heikon puolella on lähes täydellinen.

Mielestäni on Miller, että aiheutti muutos korkeita lähde ja vääristymiä alhaisia viemäriin.

mutta miten compansate Miller vaikutusta?

meetvursti
hindi
Last edited by HINDI on 14 heinäkuu 2005 17:32, muokattu 3 kertaa yhteensä

hei

Katso, että yhteys voi auttaa

http://www.armory.com/ ~ rstevew / Julkiset / Moottorit / H-sillat / Blanchard / h-bridge.htm

http://www.geocities.com/fet_h_bridge/nch-brdg.htm

http://www.geocities.com/fet_h_bridge/intro.html

Hei kaikki

Sorry ei ole simulaatio, koska en ole löytänyt IR2110 kuljettaja.

mutta tässä on kaavamainen
,dc offset in the driving signal and hence in the source signal but when the collector of the PNP transistor is connected to the ground instead of the high side SOURCE, the dc offset had been removed Fig 2
.

1 - Kuva 1,
DC Offset ja ajo-signaalin ja siten lähdesignaalin mutta kun keräilijä PNP-transistori on kytketty maahan eikä korkeita SOURCE, DC offset oli poistettu Kuva 2.
2 - tällä kertaa signaali oli siirretty lähes 3VDC alle nollan Fig3
3-STD diodi lisätty-VE osa signaali oli poistettu Fig4.4 - mutta signaalin viemäri on liian alhainen MOSFET completly vääristynyt sekä amplitudi noin 5 V ja muoto, vaikka portin signaalin completly hyvä ja moottori ei toiminut.5 - moottori alkaa toimia lisäämisen jälkeen RC Snubber kuormituksella ja liian alhainen, mutta viemärin signaalin edelleen vääristynyt Fig5 ja korkeita Mosfet kuumenee.6-Kun olen yrittänyt lisätä Snubber piiri sekä korkean ja matalan puolella MOSFETs ja kuorma samalla moottori ei ole töitä.7 - joten voi olla ongelmana on valita sopiva RC Snubber piiri kanssa adequit arvoja edellä yhdistelmä [korkea Mosfet-load-matala Mosfet].

Niin, muokata ja virittää snubbers?

SALAM
HINDI
Anteeksi, mutta sinun täytyy kirjautua nähdäksesi tämän liitteen

Sinun tulisi kahtena ehdotti piiri on käyttöturvallisuustiedotteessa

http://www.irf.com/product-info/datasheets/data/ir2110.pdf

ja poista BJT lisäyksiä.Kun nykyinen muotoilu BJTs ei ole puolueellinen kunnolla eivätkä tee mitään kytkentää.Ne ovat vain ylimääräistä verkkojen välillä IR-siru ja MOSFET.

En usko, että ongelma olet kuvaavat liittyy lisäämistä Snubber.Minusta on yksinkertaisesti kyse ei painottaminen / käyttäen piiri oikein.
Oletan Transistors käytettiin vain simuloimaan asioita, ne eivät ole osa varsinaista piirin.Jos näin on, niin poista ne.IR2110 on tarkoitus ajaa MOSFET suoraan.

En ymmärrä, miksi käytät kahta kytkeytyy päälle moottori, jos et käytä siltaa kokoonpano.

Korkea-puolella kuljettajan IR2110 käyttää kondensaattorin toimimaan "alla" virtalähde kytketty lähteen ylemmän MOSFET ja VB-pin, joka olisi keräilijä NPN-transistorin sinun piirustukset.YMP: n ansiosta todellinen high-side ohjain päälle Upper MOSFET., this capacitor needs to be charged up periodically.

MUTTA,
tämä kondensaattori on veloittaa määräajoin.Tämä tapahtuu, kun alkuun MOSFET on pois ja pohja yksi on.Jälkeen suojus maksut ylös Low Voltage lähde (eli 12V) kautta diodi.Kuten näette, siellä pitäisi olla, kun pohja MOSFET on ja ylin on pois päältä.En usko, että tämä tapahtuu sinun piiri.Siten, kondensaattori (en näe sitä sinun kaavamainen, mutta oletan, että on olemassa), ei ole aikaa periä enintään ja korkea-puolella ohjain ei toimi kunnolla (se pitäisi lopettaa, koska se on alijännite työsulku ).

Nyt, kun vain oli korkea-puolen ajaa, kun MOSFET oli pois päältä, sen lähde menisi GND mahdollisia kautta moottori, ja korkki voidaan periä enintään oikein.Epäilen, lisäämällä pohjaan MOSFET, että ei tapahdu enää, sillä epäilen ettet kytke JUST pohjassa MOSFET tahansa aikaa, jotta korkki periä enintään.

MOSFETs at the same time
, which is not the way the IR2110 was intended to work.

On pakko kytkeä sekä
MOSFETs samaan aikaan,
joka ei tapa IR2110 oli tarkoitus toimia.

IR2110 is on, then the roles reverse)

Jos sitä käytetään silta, sitten alhaalta ja ylhäältä MOSFET ei vetämään samanaikaisesti (yksi pohja MOSFET on, ja alkuun MOSFET on toinen osa, valvoo muiden
IR2110 on sitten roolit päinvastoin)

Lopuksi, koska et käytä siltaa asetukset, poista yksi kytkimet.En ymmärrä, mitä etua saat käyttää molempia MOSFET.
Se tekee paljon järkeä poistaa korkea-puoli ja käyttää pohja MOSFET vain, koska se on helpompi ajaa.(Saatat myös huomata, että ulkoinen diodit eivät ole tarpeen, osa MOSFET laitos diodit on mitoitettu käytettäväksi sillan Motor).

Tai käytä sillan kokoonpanon, jonka avulla voit kääntää tunteen kierto, myös.Kuitenkin Caps on ladattava säännöllisesti tämän kokoonpanon kanssa, joten sinun pitää vielä pohjaan MOSFETs on ajoittain (ja kun moottori on pysäytetty, ja varmista, että tulpat ovat aina hintaan kunnolla).Tämä on helpompaa, mutta, koska ylä-ja MOSFETs määräysvalta on samalla IR2110 eivät koskaan ole samaan aikaan, toisin kuin teidän piiri.

Toivottavasti tämä auttaa.

Hei kaikki

Ensinnäkin kiitos jakaa vastauksen.

piiri on complet H-silta ja käytetyt coniguration oli simulaatio vain, tein, että yksinkertaisuus, ja mielestäni
kuten VVV sanoi, että tämä oli ongelma, koska se "ll vääristää korkeita kondensaattorin latauksen purkaminen aikana.
Joten, kiitos paljon VVV apuanne Uskon, että tämä oli jäänyt kohta.

Toisaalta olin käyttänyt 2 Transistors niin totempole kuin suojelun osalta IR2110, katso.
http://focus.ti.com/lit/ml/slup169/slup169.pdf

Oman työn tämän kuljettajan on hyvin herkkä erityisoikeudet korkeita, joten olen käyttänyt näitä BJTs kuin eristettyinä toisistaan kuljettajan ja MOSFET, ja se ei ollut seurauksena abscence hinnoittelujärjestelmän mereen polku korkea puolella VVV aiemmin sanonut, mutta kun minulla oli kytketty päästötason PNP-transistorin maahan eikä korkeita Mosfet lähde se toimii.

Lisäksi oli jäänyt kohtaan kaavamaisen oli se, että siellä on 40 ohmin vastus betwee kuljettajalle ja NPN keräilijän transistori ja 1 k ohm välillä kuljettajan ja 2 perusteita, tämä oli liian korkeita, jotta toteemipaalu baising kelluva korkea puolella.mutta kun olin yhteydessä compelemtary signaalin korkeita ja alhaisia, 2 signaalit menee vaiheessa, vaikka ne kun ulos

.

vaiheen completly ennen niiden soveltamista kuljettajalle.Mitäs u ajatella tätä ongelmaa?Meetvursti

Hindi

En voi ymmärtää, miksi signaalit menisi samassa vaiheessa.Tämä tarkoittaa, että piiri on tuottaa niistä ei toimi kunnolla.
Voitko lähettää kaavamaisen?

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back