A
akshay_d_2006
Guest
Olen käyttänyt LMC567 vihollinen FSK Modulaatio.
Onko mahdollista riitä.
FSK-moduloitu aalto on napaan 3 kuten I / s.R ja C ovat valitaan freq.arvo, joka on sama arvo freq.ja moduloitu signaali, kun digitaalinen precedor (vastine) ja se oli pieni.
Näin pääsen vähän, kun Freq havaitaan ja milloin ei (jos digitaalisesti suuren vastaa Freq on I / P) Saan jopa LMC O / s.
Näin alkuperäinen signaali on jäljitetty tai demodulated.
Ensinnäkin, vain decting Freq ja pääsin kunkin O / P, tein yhteydet seuraavalla tavalla.
pin 1 ja 2 yhdistetty maahan kautta 1nF kondensaattorin.
PIN 3 syöttää.
pin 4 As Vcc
pin 5 oli 10K aseistakieltäytyjä sitten kytketty pin 6
pin 6 oli toinen pää 10K vastus ja kondensaattori on 0.1UF menossa grnd.
pin 7 Grnd.
pin 8 O / P, vedä ylös vastus 10K, Across Measurment menossa CRO
Nyt THR RC yhdistelmä antaa minulle Center Freq-FO = 903 Hz
Ja 1kHz tulee sen havaittavissa pass bändi.
Kun sen I / P annan muiden kuin 1KHz saan High output (5V)
Mutta kun annan sen I / P 1kHz, saan korkea Freq Kanttiaalto O / s. (On CRO)Mikä olisi I / P kuten-kanttiaalto / sini / kolmio aallon??Kun I / P on sen passband Freq oikaistun Center freq.
Mitä minun pitäisi odottaa, koska tuotos.
Jos se on alhainen jännite, tai kun olen pääsemässä korkea Freq neliön signaali on moitteeton.PLZ PLZ opas ja auttaa ..
Vuonna V suuri tarve ....
Haluatko antaa hankkeen nopeasti.Pidä huolta
Onko mahdollista riitä.
FSK-moduloitu aalto on napaan 3 kuten I / s.R ja C ovat valitaan freq.arvo, joka on sama arvo freq.ja moduloitu signaali, kun digitaalinen precedor (vastine) ja se oli pieni.
Näin pääsen vähän, kun Freq havaitaan ja milloin ei (jos digitaalisesti suuren vastaa Freq on I / P) Saan jopa LMC O / s.
Näin alkuperäinen signaali on jäljitetty tai demodulated.
Ensinnäkin, vain decting Freq ja pääsin kunkin O / P, tein yhteydet seuraavalla tavalla.
pin 1 ja 2 yhdistetty maahan kautta 1nF kondensaattorin.
PIN 3 syöttää.
pin 4 As Vcc
pin 5 oli 10K aseistakieltäytyjä sitten kytketty pin 6
pin 6 oli toinen pää 10K vastus ja kondensaattori on 0.1UF menossa grnd.
pin 7 Grnd.
pin 8 O / P, vedä ylös vastus 10K, Across Measurment menossa CRO
Nyt THR RC yhdistelmä antaa minulle Center Freq-FO = 903 Hz
Ja 1kHz tulee sen havaittavissa pass bändi.
Kun sen I / P annan muiden kuin 1KHz saan High output (5V)
Mutta kun annan sen I / P 1kHz, saan korkea Freq Kanttiaalto O / s. (On CRO)Mikä olisi I / P kuten-kanttiaalto / sini / kolmio aallon??Kun I / P on sen passband Freq oikaistun Center freq.
Mitä minun pitäisi odottaa, koska tuotos.
Jos se on alhainen jännite, tai kun olen pääsemässä korkea Freq neliön signaali on moitteeton.PLZ PLZ opas ja auttaa ..
Vuonna V suuri tarve ....
Haluatko antaa hankkeen nopeasti.Pidä huolta