Delta-Sigma ohimenevää simulointi Spectre

J

jowong1

Guest
Olen törmätä ongelmaan, kun yritin simuloida minun DSADC on haamu.Koko järjestelmä on käytössä ihanteellinen osat (ei transistorit, mutta VCVS, R, C) ja Verilog malleja.Kun olin tekemässä ohimenevää SIM käyttäen "liberaali"-asetus, noin 60us, se oli käytössä hieno ja antaa oikea lähtö (melu muotoilu ja kaikki), mutta sitten noin 60us kaikki suddent on "Zero lävistäjä löytyy Jacobian klo XXXX net ja VVVV net ".ja sen jälkeen tuotanto alkaa vain värähtelemään, enkä voi selvittää, miksi.

Yksi asia on, että minun ADC toimii vain, jos teen ohimeneviä "liberaali"-asetus, jos yritän tehdä sen "kohtalainen" tai "konservatiivinen", niin se tapa toimia ollenkaan (tuotos vain pysyy vakiona jännite).

Ajattelin jos joku siellä voi auttaa minua tässä .......

Kiitos

Minulla on sama kysymys simulointi SDM jonka mallina on ihanteellinen osia.Uskon, että maksun säilyttämistä lakia ei pidä, koska käyttö ihanteellinen osia, joten muuttaa joitakin osia, kuten sopii vaihtaa sijaan todellisen MOS-kytkin.

Oma DSM on jatkuva aikaa, joten sillä ei ole kytketty kondensaattori, i dont think syntyy suojelusta vastaava ongelma .....

Joten ei ur ongelma häviä, kun u esittää todellisia kytkin tilalle on ihanteellinen niistä?

Kiitos

Kyllä, kun käytän todella mos kytkee simulointi on normaalia.En ole perehtynyt CT-SDM, mutta kytkinten tarjonta, ehkä voit kokeilla sitä.

Ya, joten olen vaihtanut pois minun ihanne siirtyy todellisen MOS-kytkimet, mutta im saada joitakin todella outoja asioita .... ensimmäinen on piikkejä, kun sen ei pitäisi olla .... Minä vannon, ne eivät voi periä injektio coz niitä tapahtuu, kun CLK ei ole vaihto ....ja ne ovat paljon tiheämmin kuin CLK .....

Any ideas?

Kiitos

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back