Design Compiler tai Memory Compiler?

E

eexuke

Guest
Dear All, Minun design, haluan toteuttaa yhden portin, 11x32bit rekisteröidy tiedosto. Olen valinnut DW IP-DC: DW_ram_r_w_s_dff, joka on synkroninen Kirjoita-Port, asynkroninen luku-Port RAM (flip-flop-pohjainen). Synteesin jälkeen, porttiluku on noin 6600xNAND2. Se näyttää hieman suuremmat me.So Ihmettelen, onko muisti kääntäjä voi tuottaa pienemmän regfile?

Hei, 1.I ajatella rekisterit ehkä sopivampi. 2. Jos haluat muistia. Sinun tulisi käyttää nopeaa kääntäjä tuottaa muistiin. Koska nopea kääntäjä käyttää vender kirjasto tuottaa muistia, kun taas Synopsys DW ei määritetty myyjä kirjastoon.

Design Compiler -> Synteesi Vain Muisti Compiler -> sukupolven ydinjoukko memoris (musta laatikko), synteesiin, STA

Sinulla on vain 11x32bits, käytä vain varvastossut. Jos käytät muistia, sinulla on testiä varten. Käytä varvassandaalit, DFT on helppoa. Käytä salvat myös tehdä.

Käytä muistia kääntäjä ja voit saada sen ilmaiseksi valimo

Se on pieni muisti, vaan käytä dc synteesi sitä suoraan.

kyllä, muisti kääntäjä voi tuottaa pieni, käytämme Artison muistiin kääntäjä. [Quote = eexuke] Dear All, Minun design, haluan toteuttaa yhden portin, 11x32bit rekisteröidy tiedosto. Olen valinnut DW IP-DC: DW_ram_r_w_s_dff, joka on synkroninen Kirjoita-Port, asynkroninen luku-Port RAM (flip-flop-pohjainen). Synteesin jälkeen, porttiluku on noin 6600xNAND2. Se näyttää hieman suuremmat me.So Ihmettelen, onko muisti kääntäjä voi tuottaa pienemmän regfile? [/Quote]

Muistin käyttö kääntäjä on hyvä valinta. Virage Logic muistiin kääntäjät ovat parhaat!

Hei, Virage Logic muisti kääntäjä on johtava muistitekniikka. Käytä niitä paremmin.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back