Design nykyinen bias piiri

G

gogomi

Guest
Hei,

Haluaisin desing nykyinen harhaa piiri LC-VCO ja maksu pumppu.
Voisiko joku antaa minulle joitakin ehdotuksia viite-tai piiri topology.

Oikeastaan, olen yrittänyt rakentaa tarjontaan riippumaton harhaa piirin, mutta se on vaikea
saada nykyistä Tarvitsen ja sitä ei voida toimittaa riippumaton.

Thank you for your help

gogomickey

Aloita Voltage reference sitten muuntaa jännite tulee virtaa.

Katso hyvin yksinkertainen piiri perustana I-Bias
Anteeksi, mutta sinun täytyy kirjautua nähdäksesi tämän liitteen

Colbhaidh kirjoitti:

Katso hyvin yksinkertainen piiri perustana I-Bias

Thank you guys!En tiedä, pitäisikö minun rakentaa harhaa viite piiri
joka kadunkulmassa, joka on yksi, tai vain rakentanut yhden harhaa piirin kaikkien lohkojen.

Voisitteko myös kertoa minulle, millainen puolueellisuudesta piirin harkitsee
parempi tai hiljaisten topology.Kiitos vielä kerran!

gogomickey

gogomi kirjoitti:Voisitteko myös kertoa minulle, millainen puolueellisuudesta piirin harkitsee

parempi tai hiljaisten topology.

ohjata kirjoitti:Ensin tarkastella, miten herkkä järjestelmä on oskillaattori melua.
Esimerkiksi, sinun PLL silmukka voisi huolehtia siitä vaihekohina alla 10MHz.
Tämän jälkeen voit käyttää yksinkertaista BG harhaa, kuten yllä, koska sen melu on yleensä LF yksi.

Toinen, ei sinun spec todella tarvitaan eturivin suorituskykyä?

Kolmanneksi, miten herkkiä sinun LC-oskillaattori ja ennakkoluuloja melu?Vastaaminen näihin kolmeen kysymykseen auttaa sinua päättämään.

Kokemukseni monien LC-pohjaisten sovellusten yksinkertainen vastus VDD usein tekee erinomaista työtä.

Jos ei, viidennen yli R puolueellisuus on yksinkertainen ja helppo tehdä vähän melua.

Bandgap vaatii kokemusta ja hankaluuksia saada sen melun pieni, mutta onko se todella välttämätöntä teidän tapauksessa?

Jos tarkoituksena on vakauttaa LC-VCO on parasta vakauttaa sisäisen värähtelyn amplitudi.Amplitudi on suurin vaikutus PN.Joten vertaa laajuus on bandgap ja ajaa harhaa nykyisen täyttää tämän tavoitteen.

Sorry I don't think so Golbaidh n piiri on väärä.
Annan teille esimerkin PNP1 aiheuttaja on kytketty Base, että on väärin, oikea vastaus on Base liitetty ground.Second kohtaan Bandgap n PMOS, ylempi on saanut PMOS Gate yhteyden wrong.I Toivottavasti tämä auttaa

Raymond, olet terävä silmä.Tämä on työelämän ulkopuolella piirin todellakin.

Sorry, aivan oikein.Base olisi varaan PNP: n.Lisäksi Käytin Circuitmaker nopeasti kiinnittää kaavamaisen joten kaikki PMOS alustojen tulisi kytkeä Vcc eikä näy.Tarpeen oja Circuitmaker jonkin aikaa!

mikä osa Bandgap viittaus kriittinen low noise hakemuksen?
Rakensin BG viittaus kerran simuloinnin tulokset on hyvä, mutta todellinen suorituskyky ei ole.Lähtöjännite vaihdellut aina, kuten 1mV.Temp kerroin ei ole vakio.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back