DFT Testauksen kattavuus

B

badola

Guest
Hi all,

Minun suunnittelu olen PLL, suorittimen ja sulautetut muistoja kuin musta laatikko_Olen tuottaneella stuckat reconfigure malleja käyttäen fastscan.Olen menettää noin 4,13% covergae koska mustien laatikoiden vain.Tämä kattavuus menetys johtuu siitä, että AU viat.Tarkistin yksi AU vika, se osoittaa, että vika ennen musta laatikko ei havaittu tuotoksesta.Minulla on noin 24k scan solujen minun suunnitteluun.Kun kuviongenerointinauhaa Saan 17k AU viat.Nyt asia on, jos yritän lisätä havaintoja kohta jokaisessa Au vika sitten minun ala kasvaa lähes kaksi kertaa.Voiko kuka tahansa ehdottaa minulle, kuinka minun tulisi luoda ohittaa mallin vikoja varten ohittaa mustat laatikot.Olen usinf DFT kääntäjään varten scan sijoittelua ja Design Compiler varten synteesiä.I am using set_test_point_element komento lisäämällä tarkkailla kohta.Ole hyvä ja ehdottaa jossa olisi ja miten minun pitäisi tehdä ohittaa logiikkaa.
Katse eteenpäin apua u guys.
Thanks in advance.

Sudhanshu

Hei ystävä,

Lisää testauspisteen elebents (sekä havainnoida ja tarkastuskohteiden) ympäri RAM ja CPU (be acreful analogiapiirien solmut / satamat CPU jos sellainen on).Älä koske PLL.

Testipisteet pyrkii parantamaan kattavuutta.Mutta lisäämällä Teknologiayhteisöt oikealla sijainti on erittäin tärkeä.

Jos u lisätä teknologiayhteisöjä, ne huolehtii ohittaa logiikkaa.

ASIC-dft.com
Sunil Budumuru

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back