Dial Up - 8051 Webserver

G

glenjoy

Guest
Hei,

Aion suunnitella 8051 Perustuen Verkkopalvelin mutta on minulle dial up, ei DSL-tai LAN-yhteys.

Aivan kuten tietokoneen, sinun soittaa osaksi kauko-PC: hen, sitten kun kirjoitat osoitteen ja näyttää, että HTML-sivun.

Tuotantopanoksia tähän?

Hei.

No se on interresting hankkeeseen.Aiotte on 8051 tekemään kaiken modeemi / TCP tavaraa tai olet katsotaan ulkoisen comps.
Jos päätät on ulkoinen comps Liitä Yksi on somthing kutsutaan iChip johon kannattaa tutustua.(CO561AD-S)

Regards Topper

Hi Glenjoy,

Onko u toteutetaan 8051 perustuu dailup palvelimeen.Haluan ur tukea dailing modeemin internetissä 8051.Ole hyvä ja auta minua, miten mikro-ja modeemi viestii.

Modeemin kautta on vakio!Mutta ehdotan, jota haluat käyttää modeemina piirisarjoja.

Hi mami_hacky,

Haluan soittaa CDMA Puhelin, joka muodostaa Internet-sarjapohjaiseen viestintään tietokone PPP-tilassa.

Joten näyttää miten instalise modeemi, klo 115k baudia, kuten dial # 777, joka on Internet-palveluntarjoaja ei ja sisäänkirjoittautumissivuksesi käyttäjäagentti & salasanan.

Ole hyvä ja auta minua

tarkastelemme Atmel web-sivuilla, ne ovat osa Web embeded hallintoneuvostoissa.
myös u voi tarkastella wiznet sivuston hyvin.
Muistan perehtyä artikkelin piiri soittaja on BREADY hän oli implimented saman web-palvelin.
kinner

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back