Did u kohdata ongelmia, kuten tätä ennen?

B

bansalr

Guest
Ongelma, jota olen edessä on FPGA RAKENTAA tiedosto toimii tietyistä erästä FPGA Xilinx Spartan-3 ja näytetään outo behaviuors joitakin erän.

Outoa kuin näen sisällä laskurit hyppäämällä sattumanvaraisesti yhtäkkiä.Ajoitus Raportin mukaan ok koska polku.

Mikä on ur panostaa tähän?

Jos se ei toimi on outoa laitetta, se voi olla niin, että laite on osittain vaurioitunut.

Kiitos vastauksesta.Oikeastaan se toimii, kun luen Xilinx P & R.
2.Se osoittaa samalla käyttäytyminen Pari levyt ottaa saman erän FPGA's.

Lisäksi miten todistaa se laitteen ongelma?

Jos se näkyy sama ongelma on pari FPGA, uskon niin kaikki ei voi olla viallisia laitteita.(Varmista, että täällä puhumme sarjat / proto / dev lautakuntien eikä erityisen mallin mukaan. Jos sen tietyn mallin aluksella on aivan oikein, että hallituksen valmistaja ei ole käyttänyt easypath laitetta)

"Itse asiassa se toimii, kun luen Xilinx P & R"

Mitä muita P & R työkalu käytät jolloin se ei toimi?
Myös CHK jos on errata osoitteesta Xilinx liittyvät omaan suunnittelu-laite.
Mielestäni osoittaa laite viallinen on vähän vaikea.Sinun täytyy varmistaa, että suunnittelu ei onnistu toistuvasti laitteen ja siirtää muun (terve) laitteet ja portti tasolla netlist.
Kokeile gate tasolla simuloinnin eri viiveitä (min / max / tyypillinen).
Soveltaa uusimmat laastarin avulla.

Minusta spatan Hallitus osittain vaurioitunut.Jos voit simulat sinun layouted muotoilu ISE, mielestäni on noin vikaa aluksella.

Kiitos vastauksista.

Tämän kyselyt liittyvät Custom suunniteltu aluksella.Mikä tämä helppo tie laite?

Olen käyttäen ISE repeatedlly.Täyttää ajoitus Käytän Xplorer vaihtoehto ja joidenkin rakentaa kuvaa se toimii ja joidenkin doen't ottaa sama ajoitus tulokset.

Easypath laitteet ovat osittain lähtenyt (2nds?) Laitteet, jotka on todennettu toimii oikein 1 tai 2 koska netlists niin, että viat eivät kuulu näihin kiinteän netlists.Muut netlist saattaa aiheuttaa toimintahäiriöitä.Käytetään alentaa alas kustannuksia, joka ei koskaan pyydä uusi muotoilu.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back