Diff välillä hyvin yhteyttä ja alustan yhteyttä 90nano

S

s3034585

Guest
Hi Guys Olen käyttäen TSMC 90 nano-tekniikka ja olen dought noin diff välillä alustan Yhteystiedot ja hyvin yhteyttä. Minun kaavamaisen Olen käyttänyt MIM kondensaattorit ja samalla generateing layout heille se antaa minulle hyvin yhteystiedon layout Nyt olen hämmentynyt, jossa voin liittää tähän .. koska minulla on myös alustan yhteyttä. Voitko pls kertoa minulle, missä voin liittää nämä 2 kontakteja .. Kiitos etukäteen Tama

Hei, en tiedä tsmc90 mutta jos sinulla on hyvin solmio ja alustan tasatilanteessa MIM korkki minusta tuntuu, että tässä Tekno on nwell tai dnwell alla MIM korkki. Mielestäni sinun pitäisi olla pin tämän hyvin tie teidän kaavamainen liian tai ominaisuuksia. Myös jotkut kannella on erityinen tunnusmerkki edustamaan tätä side dnwell. Se on sinun ja suunnittelua, johon net sinun liittää tähän hyvin. Sinun varmaan pitää peruuttaa loistaudit kapasitanssi alustaan. Tai jos et tarvitse sitä on myös ehkä vaihtoehto tai toiseen MIM korkki laitteen kannen. Ja alustan tie uskon tiedät hyvin miksi se on täällä! Hope se auttaa, Franck.

Hi Franck Kiitos vastauksesta. Kuten mainitsitte tässä Tech minulla DNW ja se on hyvin Yhteystiedot vaihtoehto sen ominaisuudet ... Tämä mahdollistaa hyvin yhteyttä sen 4 puolin .. ja kohti että Olen liittänyt hyvin tie siihen. Mutta nyt kysymys on se, jossa voin yhdistää alustaan. En tiedä miksi se on siellä. Mutta solu, joka käytän tällä NMOS substraattien on kytketty suoraan VSS Näin ollen ei ole alustan yhteydessä, johon olen sitoa tätä pin. ja jos puhut MIM korkki niin voitteko kertoa missä voin liittää alustaan tappi layout .. Kiitos adcance. TAMA

Hei Tama, "... NMOS alustoissa on kytketty suoraan VSS ...". Joten sinun tulisi kytkeä alustaan tie oman MIM maatalouspolitiikan VSS. On paljon tapa käsitellä DNWELL in kannella riippuen kunkin tech. Jotkut kannella määritellä DNWELL, sisäinen alustan ja ulkoinen alustan. Jotkut vain määritellä DNWELL ja ulkoinen alustan. Jotkut käyttää molempia riippuen laitteista. Jotkut käyttää nastat kaavamaisen, jotkut käyttää vain ominaisuuksia, jotkut käyttää molempia, jotkut ovat erityisen diodi solu määritellä dnwell, ulkoinen alustan ja sisäinen alustan ... Joten mitä haluan sanoa on sinun pitäisi oikeastaan varovainen, miten teidän kannella käsittelee DNWELL vain olla varma tee typeriä virheitä. Anyway teidän tapauksessa MIM cap, luulen haluat PLAIN DNWELL yhteisen maatalouspolitiikan ja niin alustan solmio on täällä vain määritellä EXTERNAL alustan, joka on sinun tapauksessa substraatti teidän NMOS niin VSS. Franck.

Miten voit rakentaa hatussanne? mitkä tasot käytit? Se tuottaa hyvin yhteyttä, koska techfile määritellä hyvin yhteyttä kuin te, niin sinun kannattaa rakentaa hatussanne kuin TSMC ehdottaa, tietenkin, jos olet varma, olet oikeassa, voit muokata techfile, mutta se on vaarallista

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back