Differentiaaliyhtälöt Manuaalinen Request

V

vermuz

Guest
Joku lataa käsikirja Differentiaaliyhtälöt kanssa Boundary-arvotehtävät Dennis G. Zill, Michael R. Cullen olen todella arvostaa sitä. Olen ratkaisut Boyce Diprima mutta ne ovat osa kirjan, mutta minun on käytettävä Dennis G Zill `s tekstin ja minä todella tarvitsevat apua hankkimaan ratkaisuja tämän kirjan. Olen hyvin kiitollinen. Innolla myönteistä vastausta.

[Quote = vermuz] Olen ratkaisut Boyce Diprima ...[/quote] Hei! Olen itseoppiva diff. equeations (otin luokan 7 vuotta sitten, mutta unohtanut kaiken jo) käyttäen Boyce $ DiPrima. Mutta minulla ei ole ratkaisuja. Voisitko, lähetä niitä? Kiitos!

Hi .. Ensinnäkin: sorry .. I dont hav Wat UR lookin: s noin ratkaisut u: on, että opiskelija tai opettajan ratkaisut opasta??? wat painos on? 7. tai kahdeksas?? plz PM minulle asap cuze I hav ollut metsästys Instructor käsikirja pitkään ... ja minä tarvitsen sen minun "Math 4" Tietenkin 10x 4 ur auttaa / / /

Haluan Ratkaisu käsikirja Zill ja Cullen mutta 3rd edition, joka on "Differentiaaliyhtälöt kanssa raja-arvo ongelmia"

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back