Differential pari kysymystä

S

STOIKOV

Guest
Olen toteutetaan joitakin simulaatioiden MOS ero pari varmistaakseen jonkin teorian luin, ja on joitakin epäilyksiä.

Jos (Vin = Vin-= 0 volttia) nykyinen kunkin dreeni on / 2.Eikö ole tarkoitus, että on 0 volttia ja portit ovat pois päältä?

Myös, kun sovelletaan kaikkia DC arvoa portit (Vin = Vin-= kaikki volttia) nykyinen kunkin transistori Is / 2, ei matther mitä portit "DC jännitteet ovat.Miksi tapahtuu tämän sijasta pois asteen lain Id = K (Vgs-VT) ²

Yhteenvetona voidaan todeta, viemäri virtaukset ovat independient DC: n arvosta portit.Summa molemmissa verkoissa on aina on.Nämä ovat epäilyt olen ja mielestäni johtuu oleva lähde, mutta ei selitä hyvin miksi.

STOIKOV kirjoitti:

Olen toteutetaan joitakin simulaatioiden MOS ero pari varmistaakseen jonkin teorian luin, ja on joitakin epäilyksiä.Jos (Vin = Vin-= 0 volttia) nykyinen kunkin dreeni on / 2.
Eikö ole tarkoitus, että on 0 volttia ja portit ovat pois päältä?Myös, kun sovelletaan kaikkia DC arvoa portit (Vin = Vin-= kaikki volttia) nykyinen kunkin transistori Is / 2, ei matther mitä portit "DC jännitteet ovat.
Miksi tapahtuu tämän sijasta pois asteen lain Id = K (Vgs-VT) ²Yhteenvetona voidaan todeta, viemäri virtaukset ovat independient DC: n arvosta portit.
Summa molemmissa verkoissa on aina on.
Nämä ovat epäilyt olen ja mielestäni johtuu oleva lähde, mutta ei selitä hyvin miksi.

STOIKOV kirjoitti:

IAlso, kun soveltamaan DC arvoa portit (Vin = Vin-= kaikki volttia) nykyinen kunkin transistori Is / 2, ei matther mitä portit "DC jännitteet ovat.
Miksi tapahtuu tämän sijasta pois asteen lain Id = K (Vgs-VT) ²

bageduke on oikeassa!Vgs jännite on tärkeää, ei Vg.Jos käytät samaa DC jännite huomioon portit, Vgs jännitteet olisi sama.Tämä on yhteinen tulojännite ja diff.amp.hylkää.(CMRR)

Olet yhteydessä ihanteellinen oleva lähde, siksi olet samaa nykyinen tahansa Vcommon.Todellisessa piirin nykyinen muuttuu.

STOIKOV kirjoitti:Jos (Vin = Vin-= 0 volttia) nykyinen kunkin dreeni on / 2.

Hei,
Olen täytettävä, ennen sitä.mutta dont get that miten kirjoittaa syntaksi Spice on Vin , Vin-, lakaisu, tulostaa tai juoni.Voiko jokin aine auttaa minua?
Kiitos jo etukäteen!

tosiasiallisesti simulointi En käytä AC, vain DC arvot.Ja kun otan 0V sekä portit on ID / 2 virtaa kunkin tyhjentää ja odotetaan transistorit on pois päältä.Se on minun tärkein epäilystäkään.

Quote:tosiasiallisesti simulointi En käytä AC, vain DC arvot.
Ja kun otan 0V sekä portit on ID / 2 virtaa kunkin tyhjentää ja odotetaan transistorit on pois päältä.
Se on minun tärkein epäilystäkään.

Tässä on käsikirjan vahvistimen simulointi menetelmä!
Lue se, tiedät miten simuloida AMP!
Anteeksi, mutta sinun täytyy kirjautua nähdäksesi tämän liitteen

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back