Digitaalikello ja PIC16F628A

V

Vasil97

Guest
Yritän tehdä 7segment, digitaalikello tällä hetkellä. Käytän Pic16F628A ja segmentit ovat TIL311. Käytän ulkoista kelloa OSC 32768Hz, 3 painiketta, ulkoinen reset, kaiutin hälytys ja punainen LED desimaalipilkun. Ydin ohjelma on jo tehty ja olen testannut sitä. Ajastin interupt töitä eikä siten havainnollistaa alaohjelman soo tällä hetkellä minulla on toimiva kello, joka ei voi synkronoida, ja ei ole hälytystä. Mutta muutaman päivän olen jumissa osittain synkronointi ja hälytys. Ajatukseni on painan ensimmäinen painiketta ja synkronoi kellon. Painan sitä toisen kerran ja synkronoida hälytysaika. Kun painan painiketta kolmannen kerran i. tallentaa kaiken. Ongelmana on että en voi ajatella tapa toteuttaa tätä ajatusta. Voitteko auttaa minua ja antaa minulle parempi idea?

Mutta ajattele, jos haluat vain asettaa hälytyksen. Miten teet sen? . [COLOR = "Silver"] [SIZE = 1] ---------- viesti lisätään 23:43 ---------- Edellinen viesti oli 23:22 ---- ------ [/SIZE] [/COLOR] perimmäinen asia on - miten helppokäyttöinen se on. Voit lisätä painikkeen tulee toimintatapaan, toinen kaksi kasvun aikaa ja lasku aika (sekä kellonaika ja herätysaika) toinen tallenna ja poistu mode. [COLOR = "Silver"] [SIZE = 1] ---- ------ Post lisätään 23:47 ---------- Edellinen viesti oli 23:43 ---------- [/SIZE] [/COLOR] Lisäksi voit Lisää snooz ja mykän hälytyksen kun näitä painikkeita

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back