Digitaalikello

M

MSRA

Guest
Haluan rakentaa digitaalinen kello käyttäen 555 ajastin, 4518,7447 ja segmentit. Mutta ongelma on, etten ole mitään käsitystä siitä, että niether löysin sopivaa kaavioita eikä teoria siihen liittyvien ....:| joten kuka tahansa teistä voi antaa minulle joitakin hyödyllisiä thory ja jos posible jokin kaavamainen siitä.:! : thankx etukäteen .... HYVÄÄ UUTTA VUOTTA

Hei ystävä, Hyvää Uutta Vuotta myös Alla on tiedosto, joka Latasin sinulle. sen digitaalisen kellon koostuu erillisistä logiikan komponenttien on mielestäni näyte piiri tiedoston Proteus, Enjoy! Jos haluat oppia suunnittelemaan ajastimia / laskureita, katso kirjan Albert Malvino, Digital Priciples ja sovellukset. PS: Älä unohda painaa "auttoi minua"-painiketta huh: D

kiittää u.. mutta uskokaa minua Olen tämä ...... ja syy en käytä sitä se ei ole toinen sitä.

Tämä on Wery yksinkertaisesti tehdä sekuntia osoitus. Voit kytkeä 2 7447 ja 2 LED näyttö U11 ja U12 kuten näytöt minuuttia. Ajastin 555 ei ole vakaa. Sinun täytyy käyttää piezo Cristall varten taajuusgeneraattori. jj

Tai ... Voit yksinkertaisesti lisätä LED seurata sykettä ja ajastin piiri (Kideoskillaattorin olisi suositeltavin vaihtoehto) ja varmista ajastin on 60Hz pulssi, merkkivalo vilkkuu joka 1 sekunti. Katso mitä tein alle .....

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back