Digitaalinen vesileimaus - MATLAB - Project

V

vishwa

Guest
Hei Digital vesileimaus - MATLAB - Projekti on liitteenä. Se on käytännössä testattu ja toimii hienosti. Siitä on hyötyä opiskelijoille Kuvankäsittely Terveisin, Vishwa

Onko tämä käyttäen bit-kone kartoitus ..? Anteeksi olen liian laiska ladata tiedoston ja sitten lukea läpi .. : D

[Quote = snehal.laghate] miten avata. Rar-tiedoston [/quote] WinRAR tai 7-Zip.

lataamisesta Vesileima osaksi FPGA ????????? I hav 2 käyttää FPGA Board kuva vesileimaus joten älä ehdota koodi pikaisesti plz ..............................: cry:

% Muokkaamaan embeded viestin sanoma = muokkaamaan (message_vector (1: Mo * Ei), Mo, ei);% näyttö käsittelyaika elapsed_time = cputime-start_time,% näyttö talteen viestin kuvassa (2) imshow (viesti, []) title ( "Palautetut Message") yläpuolella ohjelma ehdotti sinulle digitaalisen vesileimaus ei toimi MATLAB.

Voiko kukaan kaveri koodi video vesileimaus käyttäen dwt

Kiitos paljon, olen vain newbie, ja juuri alkamassa vesileima tutkimuksessa.

luking eteenpäin käyttämällä sitä ... Kiitos paljon niin hyödyllinen asia: D

Hei, kiitos koodia! mutta se osoittaa virhe on dc2_embed.m tiedoston tarkka erroor osoittaneet on??? Virhe käyttäen ==> randi valtio on kaksinkertainen skalaari tai ulostulo RAND ("valtio"). Virhe ==> dct2_embed 60 randia ("valtio", avain);

Hei ... haluan tehdä reaaliaikaista vesileimaus kautta DSP pakki. Olisiko hyödyllistä?

Hei Digital vesileimaus - MATLAB - Projekti on liitteenä. Se on käytännössä testattu ja toimii hienosti. Siitä on hyötyä opiskelijoille Kuvankäsittely Terveisin, Vishwa
WinRAR vaatii part6 uuttamisen.

WinRAR vaatii part6 uuttamisen.
hi viswa teemme digitaalinen kuvankäsittely projekti Matlabilla. Voisitteko lähettää minulle part6 myös niin, että saan jonkinlaisen käsityksen Ymmärtämällä projekti. pls viswa auttaa minua. sen ei saa purkaa.

Hei kiitos koodia mutta voi u luettelo kirjoja tai PDF: n, että voin viitata vesileimaus tekniikka

Hei, Kiitos koodia! mutta se osoittaa virhe on dc2_embed.m tiedoston tarkka erroor osoittaneet on??? Virhe käyttäen ==> randi valtio on kaksinkertainen skalaari tai ulostulo RAND ("valtio"). Virhe ==> dct2_embed 60 randia ("valtio", avain)
Hei! Olen sama ongelma. Tyyppinen avain on, niin se on kaksinkertainen skalaari, ei? En ymmärrä tätä virhettä. Voisiko joku auttaa minua? Ole hyvä. Thanks.

jossa on Matlab-koodi Digital vesileimaus Liitetiedostoasi En pysty näkemään että plase auttaa minua

Hei herra näitä tiedostoja r ei toimi paitsi LSB file.Here kaikki r yksittäisiä tiedostoja Saisinko Manu tiedosto tarkoittaa tärkein tiedosto yhdistää kaikki tiedostot toimimaan proerly

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back