Digitaaliset ja analogiset Ground erottaminen?

E

emax0198

Guest
Saat meluherkillä piiri (analoginen) miten se on mahdollista erottaa analogisen ja digitaalisen perustein, kun piiri on ajaa samasta akusta?

Voit käyttää pieniä induktorit sekä AGND-DGND, ja VD-Va ja erilaiset arvot kondensaattorit (1N, 100N, 10μ, ..) kattaa laajan taajuusalueen. Toinen tapa erottaminen DGND vuodesta AGND on käyttää melko ohutta kuorma liittymään niitä vain yhden pisteen. Itse asiassa hänen lyhyt ja ohut kuorma toimii pieni kela. Esimerkki tästä (sivu 3): http://alpha.dyndns.org/ov511/download/ov518_1.0_060600.pdf

Olen aina hämmentynyt pääosasto ja AG, AD: n PLL sovelluksia pääosasto ja AG liitetty yhteen? se on erilainen?

No .. Sain valmiiksi uudistimme minun PCB käsitellä juuri tämän ongelman ... Periaatteessa kaikki mitä tein oli varmistaa, että analoginen oli erillinen maadoitusjohto aina takaisin akkuun tai virtalähde .. ja digitaalinen voivat jakaa maahan muiden digitaalisten ICS / UCS. Lisäsin myös hieman hitaampi caps .. 0.1 UF, 1uF, 0.01 UF hyvin lähellä vallan ja maa kaikki minun ICs .. Tämä auttaa ruskea out Uskon olen ensiksi mainittu kiinteä Ongelmani .. mutta tein molempia samaan aikaan .. ebcause molemmat ovat hyviä. Toivottavasti auttaa joitakin:) Lee

DGND on "noissy"-signaali (se ei ole täydellinen 0V, mutta on "väreilee" noin 0V takia vaihtaa Loogisten) Analogiset piirit Toisaalta, ovat hyvin herkkiä noisse. Siksi AGND on keeped "puhdas" (pieni väreitä noin 0V). Jos olet yksi batery, sinun on pakko oikotie AGND kanssa noissy DGND. Voit lisätä LPF välillä DGND ja AGND pitää noisse Kytkimen DGND on AGND pieni. LPF voidaan tehdä C, R ja / tai L. Tärkeää on pitää AGND puhtaana!

Kiitos, että oli hyvä, mutta kun LPF lisätään perusteilla se on oma jännite putoaa ja jos L on erittäin korkea, se on myös suuri DC vastus ja thats myös ongelma kannettavan alhainen Power Systems! Onko viiteasiakirja käytettävissä, sillä PCB AGND oikoteitä tai käytännön LPF todella implemeted tällaisen hakemuksen.

Oikea valinta kela arvojen maa erottaminen on myös kriittinen. Se voi jopa tapauksessa pahin. "Yhden pisteen" maahan menetelmiä tulisi enemmän applicabled.

Voit käyttää pienen alueen kupari liittyä AGND ja DGND erotteluun. Kiinnitä huomiota virtaa. Pieni alue kuparia pitäisi kytkeä akun lyhin polku eecly

Olen nähnyt ppl käyttää ferriitti helmiä asianmukaisen eristämisen meluisa digitaalisten GND analogisesta maahan. Voitko suositella, mitä pitäisi olla erittely bead käytetty. kannalta vastus. Käytän tätä erottaminen moottori ohjauspiiristä päässä mic4ocontroller käyttöliittymä

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back