digitaalisten sähköisten Lab-hankkeen

M

mehmets

Guest
Hei, minä tarvitsen projekti minun digitaalinen elctronic Lab-hankkeen Odotan teidän neuvoja PS (Sir haluaa hanke, jolla ei PIC) kiitos.

selam Mehmet nerde okuosun hocan serbe'st mi birakti Seni proje konusunda Yani kapsamli bi proje mi istiosun yoksa bi haftada biticek bi SEY mi? Muistio

Voit suunnitella liikennevalot järjestelmä, se voidaan tehdä erillinen portit tai PLD, kuten Gal.

Voitko antaa lisätietoja liikennevalot järjestelmään. kiitos

Hi Mehmet jos tämä on ur alkupuoliskolla u voi tehdä yksinkertaisia tuuletin säätimen tai digitaalinen termometer tai digitaalinen kello. Mutta jos u haluavat todella oppia jotain Ehdotan u tehdä monimutkainen digitaalinen kello , monipuoliset toiminnot ja lisäksi se on helppo simuloida erilaisia ohjelmia ja etsiä verkkosivuilta. U haluaisin logiikka jos u halua olla hyvä valita. insinööri. Muuten olen siitä Metu (odtu) mutta olen jo valmistunut nyt, ja opiskelu Münchenissä nyt. Olen työssä, mutta voin auttaa u joskus kun minulla on aikaa .. Katso u Memo

hi Mehmet tietysti haluan olla hyvä elektroniikkainsinööriksi, niin, sinun neuvo on erittäin tärkeää minulle, haluan oppia monimutkaisempia digitaalisen kellon ja haluan oppia ideasi minun ir laser laskuri tämä on minun messenger mehmets_06@hotmail.com jos sinulla on aikaa Haluan keskustella teidän kanssanne minun projektini. Kiitos, see you.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back