Digital potentiometrejä High Current

J

jwyrwas

Guest
Hei.Olen yrittänyt korvata yksinkertaisella nykyinen jakaja piiri, joka käyttää manuaalista potentiometri, joka voi olla tietokoneen hallinnassa.Tämä on liitetty linjan nykyinen-ohjattu virtalähde, jossa esitetään enintään 1 Ampere (mutta yleensä suorittaa noin ,35 ampeereina. A ei mA) Olen yrittänyt tutkimuksen digitaalisen potentiometrejä mutta täytyy löytää joka sallitte laittaa tällainen suuri vaihtotaseen kautta pyyhin.Onko ehdotuksia ulos siellä toimittaja?

Kaikki niistä, joita olen nähnyt ei käsitellä tällä nykyisellä tasolla.Sinulla on kaksi vaihtoehtoa.

Halvin on tehdä kaksi nykyistä lähde lähdöt omasta tarjonnan ja digitaalisesti valvonta nykyiset arvot.

Kallis tapa on käyttää string vallan vastukset ja teho MOSFETs tehdä oma digitaalinen potin.

flatulent wrote:

Halvin on tehdä kaksi nykyistä lähde lähdöt omasta tarjonnan ja digitaalisesti valvonta nykyiset arvot.

valvonnan korkea MOSFET (heatsink todennäköisesti ole valinnainen), joiden opamp niin, että vastustus on MOSFET on oltava oikeassa suhteessa, että digitaalisen potin varten opamp on tasapainoisesti

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back