Discone antenni

D

DrunkBear

Guest
Olisiko joku jakaa joitakin opas piirustus discone antennit? Katsoin joitakin papereita, mutta ei voi ladata viittaus ne tarjoavat ehkä koska se on suhteellisen kypsä ja hyvin tutkittu tekniikkaa. BTW, olen simuloitu perinteinen discone ja haluaisin kysyä jos säteilykuvio voidaan pitää vakiona, jotta ei kallistaa ylös tai alas ultralaajakaistateknologiaa. Kiitos!

Hei plasma, kiitos kovasti tietoa! todella Vietin koko eilisen päivän tutkia ne paperit, mukaan lukien kaksi asiakirjaa annoit ja "Designing Discone Antennit" by JJNail ja joitakin muita papereita. Tein vähän simulointi käyttäen CST, mutta oli pettynyt saada melko huonoja tuloksia, kun parametrit ehdotti Nail haettiin. Huomasin myös, että jos vino kulma kartion nostetaan olla suurempi kuin 90 astetta, paljon parempi impedanssi sovitus UWB yhtye voitaisiin saavuttaa. Mitä säteilykuvio, en oikein ymmärrä, että "SPATIO-Spectral korvauksen" mainittu "sinun" paperia, koska olen huono tietoa viestintää. Joten ihmettelen onko discone on oikea valinta minun tavoite, koska se siirtää kuvion vaihtelu korkeuserojen tasossa ja erittäin pienet suuntaavuus. Oma halu on vakio 30 asteen kulmassa äänenkorkeuden koko UWB bändi. Suurempi suuntaavuus, sen parempi. Onko sinulla vielä joitakin neuvoja? Monet thx!

Hei, olen täällä sattumalta. Haluan tehdä antenni discone jälkeen simulointi CST. Voitteko auttaa minua olkaa hyvä.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back