Diva LVS virhe --- Diva eivät tunnista BJT m kerrannaisvaikutukset

R

rehty

Guest
Rakas kaikki mitä haluan käyttää (m) kertoimen BJT optimoida mitoitusvirtaama. mutta netlist tiedosto kaavamaisen eivät sisällä m (vain ala kohta) ja MOSFET on ok, joka voi kertoa minulle, kuinka se asetetaan. Thanks, rehty

Hei, Koska Cadence u voisi nimi eniten, koska esimerkiksi M0 sitten u saada 3 kerroin mistä 1,2,3>>>> niin u voi kokeilla tätä on BJT

Voit muokata CDF tietoja BJT. Lisää "m" on simulaatio tietoa auLVS.

keskeinen kysymys on netlist vaiheessa: se näyttää Diva käyttää Spice muodossa kuin se oletuksena niin netlist eivät sisällä m. Miten asettaa sen haamu tilaan. varten haamu netlist, m sisältyy

Diva käyttää kumpikaan mauste eikä haamu netlist. Se käyttää omaa muotoa.

niin, kysymys on miten antaa Diva netlist varten BJT laitteen m parametri. joka voi auttaa minua siinä?

[Quote = rehty] niin, kysymys on miten antaa Diva netlist varten BJT laitteen m parametri. joka voi auttaa minua siinä? [/quote] Varmista, että olet muokata lupaa BJT. Vuonna CIW valitsemalla valikosta "Työkalut / CDF / Muokkaa". Täytä lomake kanssa kirjaston nimi ja solun nimi BJT laitteen. Muuta "tehokas" ja "Base". Sitten selaa nähdä "Simulation"-osassa. Klikkaa "Muokkaa"-painiketta tässä osiossa. Vaihda simulaattorin "auLVS", jos se ei ole oletuksena. Sitten lisätään "m" ja "esimerkiksi parametrit" (voidaan kutsua muita asioita, en ole varma). Löydät sen jo parametri - alue.

Kiitos, Hughes. Se on OK nyt, tämä on todella auttaa minua.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back