dos ohjelmia win2k

Uskon, VMware on programm jota etsin.Thanks for the info pardal.

Hei,

mahdollisissa tulevan aiheuttamista hyviä ikivihreitä running uudempi käyttöjärjestelmä, päätin alussa aikoina varata aina pieni osio uusimmat dos 6.22.Se kestää vain muutaman määrä MBytes ja toimii enemmän convinient ja luotettava sitten kaikki muut ratkaisut!

Robby

Useimmat DOS-ohjelmia, joita ei työn Windows 2000 tai XP ovat tähän välineitä, joita käytetään laitteisto varoja ilman kuljettajaa, joka tarjoaa käyttöjärjestelmän (Windows 2000 tai XP) ...Esimerkiksi (ei toimi ohjelmat) - kaikki välineet, joka käyttää COM-portit ja rinnakkaisportti ohjelmoivat ja jne. ..

Ehkä sollution on VMware ?!?!?mutta se ei ole ilmaista - voit ostaa tai korjata sitä ...

G

gnomix

Guest
Hei pojat ja tytöt,
Olen vanha dos-ohjelma, toimivat hyvin mukaisesti Win98 ja WINNT mutta ei win2k.
Joku tietää tapa suorittaa tällaisen ohjelman mukaisesti win2k?

THX
Gnomix

Uskon, että olet tuomittu mennä ratkaisua kuin asennat virtuaalinen NT koneen alle VMWare (pieni NT "maksaa" olet noin 300 Mb).

Hi pardal.Minulla on sama ongelma.Voisitko olla tarkemmin?Mikä on tämän ohjelmiston?Mistä löydän sen?Kiitos jo etukäteen tiedot.

Uskon Win2k olet ulkona onnea, voit tehdä tämän WinXP muotoilusta Floppy kuten järjestelmän levylle ja käynnistetään sen - tämä asettaa sinut todellisen DOS-ympäristössä.Oma hardrive ei ole alustettu NTFS, ja tämä toimii OK-tietysti voit joutua palauttamaan ympäristömuuttujat ja muuttaa autoexec.bat tiedosto levykkeeltä ajaa dos hiiriohjaimen.

SIGINT

gnomix kirjoitti:

Hei pojat ja tytöt,

Olen vanha dos-ohjelma, toimivat hyvin mukaisesti Win98 ja WINNT mutta ei win2k.

Joku tietää tapa suorittaa tällaisen ohjelman mukaisesti win2k?THX

Gnomix

Olen ihmettelevät, että DOS-ohjelma toimii alle NT.Käytössä Win2000-cd löytyy ohjelma (jossain piilossa CAB-tiedostot) kutsutaan apcompat.exe ".Tämä on yhteensopivuus vanhempiin hakemuksiin kertoa heille toisen OS-versio.Sinun pitäisi kokeilla sitä ....

Onnea,
Mik
Anteeksi, mutta sinun täytyy kirjautua nähdäksesi tämän liitteen

En vieläkään voi käyttää vanhaa dos-ohjelman käytön jälkeen apcompat.exe.miksi?

M! K wrote:

Olen ihmettelevät, että DOS-ohjelma toimii alle NT.
Käytössä Win2000-cd löytyy ohjelma (jossain piilossa CAB-tiedostot) kutsutaan apcompat.exe ".
Tämä on yhteensopivuus vanhempiin hakemuksiin kertoa heille toisen OS-versio.
Sinun pitäisi kokeilla sitä ....Onnea,

Mik

Hei,

Älä huolestu, Minulla on täsmälleen sama ongelma myös!

boyzplus

arturt134 kirjoitti:

Hi pardal.
Minulla on sama ongelma.
Voisitko olla tarkemmin?
Mikä on tämän ohjelmiston?
Mistä löydän sen?
Kiitos jo etukäteen tiedot.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back