Doubt kanssa mikro-yhteys.

E

Eraser

Guest
Hello. Im tekee projekti, joka yhdistää XBee yksi mikrokontrolleri (pic16f88), nyt minun epäilemättä on, jos voin liittää TX PIN XBee, jossa RX PIN PIC suoraan, kuten seuraava kuva, kuva saa tavu ilman erros? koska jännite transmisons on 3,3 V ja PIC toimii 5V. Osalta.

[Quote = pakitos] mitä kysymys? [/Quote] Kysymys kuuluukin, onko PIC saa tiedot oikein, koska PIC toimii TTL, ja XBee lähettää 3,3 V.

[Quote = nandhu015] Ei ole suositeltavaa tehdä. Nandhu [/quote] Ja mikä on paras tapa liittää TX mistä XBee kanssa mikrokontrollerin RX?

En tiedä miksi Nandu sanonut Mutta mitä jännite PIC hyväksyy 3.3V niin korkea. Jos Ilähtö laitteen <Iin ja PIC Mitään vahinkoa ei tapahdu. Joka on mielestäni kyse. antaa sille yrittää

hän aikoo käyttää ZigBee sisäänottona mikrokontrolleri ei mikrokontrollerin tulo ZigBee Right?

[Quote = pakitos] hän aikoo käyttää ZigBee sisäänottona mikrokontrolleri ei mikrokontrollerin tulo ZigBee Right? [/Quote] thats it, mikro-XBee käytän vastukset.

Ok haluan opastaa sinut. varten PIC kuin TX olet käyttänyt vastuksia .. Nämä vastukset pienempi jännite tulossa ulos PIC (5V) alemmalle tasolle, jota voidaan handeled mennessä Xbee. Mitä PIC työskennellyt RX: ensin tarkistaa PIC harkitsee 3,3 jännite niinkin korkea (yksinkertainen testi). (Mielestäni pitäisi) Jos kuva ei saa oikein, mitä voit tehdä on käyttää transistori kuin kytkin BW XBee ja kuva

[Quote = pakitos] Ok Minäpä opastaa sinut. varten PIC kuin TX olet käyttänyt vastuksia .. Nämä vastukset pienempi jännite tulossa ulos PIC (5V) alemmalle tasolle, jota voidaan handeled mennessä Xbee. Mitä PIC työskennellyt RX: ensin tarkistaa PIC harkitsee 3,3 jännite niinkin korkea (yksinkertainen testi). (Mielestäni pitäisi) Jos kuva ei saa oikein, mitä voit tehdä on käyttää transistori kuin kytkin BW XBee ja PIC [/quote] thanks.Any enemmän boubt lähetän.

sen vastus! miksi din't ajattelen tätä ... Sanastokeskus TSK Sanastokeskus, minä vain hajosi yksi moduuli! olisi vastus ... Mitkä ovat tyypillisiä arvoja vastus?

Ei ole tipical vastukset arvoja, vain varmista vastukset ylittäviä arvoja 1kohm, koska arvojen alle 1k nykyinen syntyy voitaisiin koholla, ja vahingoittaa XBee. Jännite max. in XBee on 3,3 V, joten sinun täytyy laskea vastukset. Mutta minun viesti on kuva, 10k ja 20k, ja 5V.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back