DSO PC Interface

F

Fish4Fun

Guest
Hei Folks,

En halua rakentaa korkean suorituskyvyn DSO-liitäntä PC: hen perustuva näyttö.Tämä on harrastus tähtäävä hanke, ja niin komponentti kustannukset ovat ensiarvoisen muotokieleni aikaa.Olen käytännössä mitään kokemusta diskreetti ADCs, vaikka olen tehnyt paljon lukea niitä.Olen alustavasti HAKU on AD9215 ja AD9214 tähän hankkeeseen, mutta on hieman varauksellisesti puskuroinnin tiedot tämän nopeasti.Koska on melko korkeat kustannukset pieniä määriä korkean suorituskyvyn RAM, että se oli minun mielestä pyrkiä sisällyttämään melko edullinen tietokoneen RAM-puskurilla.Olen tarkistanut eri BITSCOPE Kaavio saatavilla verkossa, ja tuntea, että nopeammin ADC ja nopeammin / syvempää puskuri, että hyvin korkean suorituskyvyn DSO on saavutettavissa on hobbyist talousarviosta.Ole hyvä muistuttaa sudenkuoppia, että olen todennäköisesti kohtaavat, ja antaa minulle neuvoja ja ehdotuksia kuten parhaaksi näkevät.

Kiitos

Haluatko rakentaa ulkoinen tai sisäinen PC DSO?

imxo, DSP kanssa pci hosh portti on houkutella käyttämään sisäistä PC DSO hankkeen ...

goshka,

Kiitos vastauksesta.Se, mitä haluaisin tehdä, on rakentaa DSO kuin ulkoinen laatikko, joka voi puskurin tiedot riippumaton tietokoneeseen ja sitten lähettää puskuroitua tiedot tietokoneen kautta standardi comm protokollaa.Ajatuksenani oli käyttää kaupallisesti saatavilla PC100 SRAM, koska se on helposti saatavilla ja suhteellisen halpaa.PC100 SRAM tikkuja kirjoittaa 64bit segmenttejä ja on latenssiaika että ristiriidassa niiden 100Mhz arvosanaa, mutta se oli minun mielestä useita tikkuja olisi mahdollista erotettavien lähestymistapa, joka mahdollistaisi jopa neljä kanavaa totta 100Mhz puskurointi.Vaikka 100MSPS ei maapallon väsyttävä, se olisi minun tarvitsee näytteen syvyys kuului 1s valikoima tällä vauhdilla.Haluaisin todella on hieman palautetta yleistä lähestymistapaa tämän hankkeen ennen i viettää paljon aikaa selvitetään yksityiskohtia.Haluaisin myös joitakin yleisiä ehdotuksia muita tapoja maksimoida perfomance ja minimoimalla komponenttien kustannukset a "1 off" prototyyppi tällaista.

Kiitos

Hyvää päivää.

imxo, DSP FPGA, on todella standardi päätös tästä ongelmasta.

Miksi mieluummin SRAM versio sitten DSP kanssa SDRAM External Memory Interface SDRAM moduuli päätöksen?

Myös Katsokaa Agilent HFBR Valokuitu tuote PC-liitäntä.Esimerkiksi HFBR-RUD100, HFBR X5XX

Jos haluat käyttää USB-liitäntä tietokoneeseen, loook klo DSP, jossa on USB-liitäntä perfomance ...

Lisäksi tarkastelemme DSP järjestelmän komento kasvun toimii kiertokirjeen puskuri tietoja ...

goshka,

Kerran kiittää otit kommentoida projektiini.Olen katsotaan käyttäen FPGA koskien tätä projektia, mutta oli ajatellut olisiko ylilyönti.En ole koskaan työskennellyt FPGA, mutta on halunnut jo jonkin aikaa, joten otan mahdollisuus tutkia FPGA koskien tätä projektia.Jos sinulla on ehdotuksia erityisesti perheille FPGA sitten Arvostaisin syötteesi.Olen perehtynyt Atmel perheen mikroprosessorit, joten olen taipuvainen ensin AT40K sarjan FPGA ellei sinulla on toinen ehdotus.

Kiitos

Oletan aktiivisia linkkejä muille sivuille tällä foorumilla ovat hyväksyttäviä, jos ei ole, ilmoita minulle, ja minä tapan linkkiä.En tiedä, miten kaipasin tätä erittäin hyvä säiettä, mutta halusi kohta jokainen, joka katsoo tätä säiettä ja haluaa lisätietoja, ei tee samaa virhettä tein:

ftopic41841.html

Kiitos

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back