DSP, PLL ja synkronointi

K

kirgizz

Guest
Hei,

Haluan synkronoida sisäisesti tuotettu (DSP) siniaallolla, joilla on ulkoisia TTL signaali.
Tee sitä Haluan luoda ehdoton kanssa yhtä usein sen mukaan, TTL signaali siitä, että syötetään minun aluksella.

I käyttää mittaamaan ajan ulkoisen TTL signaali (Ajastinluettelo) ja tuottaa ehdoton digitaalisesti minun DSP.
Vaikka teemme sen olen havainnut ongelman: iso vaihe melu (ei tarkka mittaus?).
Siksi olen ajatellut käyttää PLL (xx4046-sarja).I googled paljon ja löytänyt parin ideoita.

Tässä on minun yksinkertainen järjestelmä:

TTL-> SIGin (PLL) -> PC2 (PLL) -> Loop suodatin -> ADC -> vaihe ja Sine (DSP) -> DAC -> vertailutehdas -> COMPin (PLL)Joten älä käytä VCO minun suunnittelu (pikemminkin DSP kuin NCO).Ja viittaus requency (SIGin) on 10Hz ... 20kHz.
Taajuus synkronointi on oltava erittäin tarkka ( - 0.001 Hz).Loop suodatinta käytetään passiivinen RC-LPF.

Mutta olen epävarma, onko tämä ratkaisu on hyvä minun design.
Ensinnäkin, olen lukenut joitakin ongelmia, jotka liittyvät PFD kuten "kuollut bändi".
Toiseksi käyttämällä PC2out Näen outoa signaalia (ei mitään, kuten tekninen osoittaa minulle).
Se on 200 mVpp eikä se ole puolueellinen on korkea impendance tasolla mutta oscilates alkaen -100 mV ... 100 mV.
Jos voin käyttää loop suodatetaan tuotoksen En näe mitään, melu vain 5-10 mV.
Ja kolmanneksi, kysymys:
onko PFD (PC2) sopivasti, jonka toiminta mainittujen taajuusalueella?Tietenkin on olemassa mahdollisuus toteuttaa PLL digitaalisesti tietokoneohjelmat PLL.
Luin pari artikkeleita SPLL.SPLL ovat melko hankala toteuttaa, ne ovat?
Ja ne soveltuvat alemmilla taajuuksilla (on 20kHz liikaa?).
Toinen ratkaisuja tähän tehtävään ovat tervetulleita.

Kiitos mielenkiinnostanne.Terveisin,
kirgizz

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back