DSP reuna korkeampi näytteenottotaajuus

L

lincolndsp

Guest
Haluaisin kysyä sinulta kysymyksen jotkut DSP ominaisuuksia. Kirjassa "DSP ja sovelluksia C6713 C6416 DSK" kirjailija sanoo, että näytteenottotiheydestä tukee AIC23 codec ovat 8, 16, 24, 32, 44.1, 48 ja 96 kHz (käyttäen DSK6713_AIC23_FREQ_fsKHZ). Mutta minun GSM modulaattori muotoilu 271 kb / s-korko, jonka käytöstä väli kantoaaltotaajuus mitkä kaikki vaativat näytteistystaajuutta noin 3 MHz tai jopa enemmän. Mutta miten se voitaisiin toteuttaa saada lähtösignaali näin näytteenottotaajuus. Ehkä on toinen tapa asettaa näytteenottotaajuus? Ehkä minä tarvitsen jonkinlaisen perifeerinen saada tällainen näytteenottotaajuutta. Ole hyvä ja mitä voin tehdä?

Näiden koodekkeja ei ptoduce näillä taajuuksilla. joten tarvitset erillisen / D-muunnin, työntää DSP ulkoisen väylän (I / O-väylä, muistiväylä). Valmistajat tekevät ADC jopa 200MHz ... 1GHz, luulen.

Miten voin asettaa näytteenottotaajuus jälkeen voin lisätä ulkoisen / dd / muuntimet. Tarkoitan rutiinia CCS.

Yleensä whe käyttää ajastin keskeyttää, jossa näytteenottotaajuus. vuonna ajastin ISR teemme lukee ADC, ja seuraavaksi tehdä samping komento aloittaa muuntaminen seuraavan ajastin IT. Jotkut ADC on 2 osoitetta: yksi tietojen käsittelyn, ja yksi näyte komentoa.

Voisitteko lähettää minulle joitakin käytännön aineiston ja kirjallisuuden kohtaan

käytimme yliopistossa, dspcard, mitä he (opettaja) on suunniteltu, ja sanoi meille, että menetelmä. En tiedä mistä tahansa materiaaleista tuollaista. Etsin samanlaisia asioita, mutta kaikkialla on vain teorethical papereita ja kirjoja. tässä on kokoonpano hanke, että kortti. littlebit bugy, ja et voi käyttää ilman tätä korttia. Minulla ei ole kaavioita siitä kortti. se on PC oskilloskooppi. vuonna szkop.asm, löydät joitakin asioita. in kortti on TMS320VC5402-100 DSP, ja ADC, jopa 1,5 MHz. En tiedä tyyppiä että, ja lisää, että kortti. Mielestäni on hyvin yksinkertainen. vain käyttää 3state bussinkuljettaja, osoite dekooderi (FPGA, CPLD), ja kytke ADC: n tietojen viivoja, bussikuski on DSP ulkoisen väylällä. ja osoite dekooderin ohjaus linja-drv, ja ADC: n näytteenotto pin, toisessa osoitteet tapauksessa. Tämä 2-osoitteet asia-mitä minä kirjoitin-ei ole ADC, mutta kortti [size = 2] [color = # 999999] Lisätty jälkeen 1 minuuttia: [/color] [/size] Yritin ladata / liittää zip-tiedoston, mutta en näe sitä.

Hei, Viimeinen viesti liittyy tähän aiheeseen on nähty 24 lokakuu 2005. Nyt minulla on samanlainen ongelma. Haluatko sanoa minulle mitään))): Ystävällisin terveisin.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back