dsPIC vs PIC ja C kysymys

E

epp

Guest
Hi! Minun täytyy työskennellä dsPIC ja olen kiinnostunut mitä eroa on sillä ja PIC-ohjain (koskaan työskennellyt tahansa)? Tiedän, että ensimmäinen on parempi ja edelleen halpa. Onko eroa ohjelmointikielellä (C) dsPIC verrattuna PIC? Oletan, että asembler on hieman erilainen. Miten voin alkaa oppia C? Onko joitakin klassisia perustutkintoa tietenkin C riitä ymmärtämään C joillekin mikro tai minulla on opittava erityisiä C dsPIC? Thanks. Osalta.

On parempi alkaen perus C, ja sitten katsoa todellinen kääntäjä aiot käyttää. Otan aiot käyttää C30-kääntäjä

Hei, mielestäni sinun täytyy ensin tietää laitteiston ja sitten on pieni tieto C ohjelmointia. Usualiy On C ohjelmointi mutta usein Assembler tyyliin .. bye

Voitteko kertoa minulle, Hi-Tech dsPIC v9.50 ja mikrosiru C30? En ole tiedossa mikä minä shoudissa käyttää progam. Minun täytyy työskennellä dsPIC noin puheentunnistuksen. kiitos teille

Haluaisin käyttää Mikrosiru C30, se on satama GCC-kääntäjä, joka koputtaa pisteitä pois muita palveluita. Käytän DSPIC työstäni ja se on erittäin mukava Micro sulautettujen. True 16 Bit. C on tehokas ja ilmaisuvoimainen kieli, ja kuten mikä tahansa kieli, se vie aikaa ja kokemus saada paras irti. Ainoa tapa oppia on käyttää sitä reaalimaailman sovelluksia. Kirjoja, kuten "Opi C 21 'päivät ovat paskapuhetta! Saatat myös julkaista, "oppia ruotsia 21 päivää". Saat suunnilleen sama molemmista.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back