DTMF Remote Puhelin Switch

J

john2020

Guest
Hi all,

Olen hakemuksen, jossa i on valvottava kauko kodinkoneiden käyttämällä DTMF-kauko-puhelin switch.Once puhelin yhteys on olemassa, lähetetyn sävy voidaan käyttää, jotta ne käynnistävät haluamasi action.This tekniikka, hyvin tunnettu sen käyttö vuonna etäyhteyden päästä vastaajiin tai conversing palvelujen tarjoajien kanssa, tästä antaa meille mahdollisuuden käyttää näppäimistöltä hallussaan kolmea piirejä kerran puhelu on asetettu up.The kaukosäätimen kytkin on kytketty rinnakkain puhelimitse laitteet: tämä doesnot rajoittaa käyttöä puhelimitse vuonna anyway.After yksi valittavissa soittokertojen virtapiiriin nostot vastaanotin ja lähettää kuittaussanoman äänimerkki signaalin soittajan että nelinumeroinen koodi on entered.Ten sekuntia sallitaan pääsy kunkin numeron, ja kunkin numeron vastaanottovahvistuksen yksi tone.if määräaikoja on ylitetty, virhe ääni on tuotettu ja vastaanottimen tilalle hook.Once kaikki neljä numeroa ovat saaneet ne ovat verrattuna Myymäläkoodin numbers.If numeroa ole samaa mieltä kaikista tallennettujen numeroiden virhe ääni on jälleen tuotettu ja puhelu terminated.The piiri on sitten heti valmis uuteen call.Each kolmen kytkentä tuotokset on sijoitettu kaksi sarjoissa numeroa, yksi kytkin tuotannon vaiheessa ja muut vaihtaa off.if samaan nelinumeroiseen numero on saanut toisen aikaa, piiri doesnot muuttaa tilaa.I am using PIC16F84, jossa DTMF-dekooderi MT8870.can joku auttaa minua tämän? Tarvitsen C-koodia tässä project.anyone on joitakin linkkejä pls tehdä lähettää minulle pian, i on compelete hankkeen pian.

terveisin
john

Katso tästä linkistä, voisi olla hyödyllinen .... vaikka he eivät käytä DTMF http://www.electronic-circuits-diagrams.com/microcontrollers/microcontrollers1.shtml

Onnea

hei

se julkaistaan myös Nov'03 painos elektor elektroniikka-lehden noin DTMF kauko puhelimitse switch.but kun yrität ladata, se sanoo sen maksettu subscription.can joku auttaa minua saamaan C-koodi tämä on? tässä linkkihttp://www.elektor-electronics.co.uk/Default.aspx?tabid=27&year=2003terveisin
john

Voi kyllä ...Olen myös nähnyt sitä Elektor .... voit ladata koodeista vapaa http://www.elektor-electronics.co.uk/Portals/0/Magazine/Downloads/2003/020294-11.zip mutta surullista sanoa ne on kirjoitettu kokoonpano.

hei

Sanoinhan, i on yhteys minua, vaikka olen kokoonpanoon koodi liikaa, mutta haluan C code.is Onko kääntäjä tämän? Aion käyttää HT pehmeä PIC C-, auttaa minua saamaan C koodi tässä hankkeeseen.

terveisin
johnLisätty 2 minuutin kuluttua:hei

myös linkki jossa oli määritelty vain mallikoodia kokoonpanossa, se doesnot on koko koodi tarvitaan hankkeeseen.

terveisin
john

No ..... pahoillani sanoa ei ole kääntäjä, joka voi muuntaa kokoonpano koodit osaksi C.

hei

Mielestäni tarvitaan rajat tarkistaaksesi julkilausuma olet tehnyt täällä sinun edellisen viestin siitä, että ei ole olemassa kääntäjien available.check tämän linkkejä.www.mpsinc.com/asm3702c.html
www.idiom.com / vapaa-kääntäjät / ECATEGORY / Cvariant
en.wikipedia.org / wiki / BASIC_programming_language
http://o.webring.com/hub?ring=picmicro
http://www.piclist.com/techref/microchip/languages.htmterveisin
johnLisätty jälkeen 6 minuuttia:C2ASM on laaja kääntäjä, se muuntaa "C" koodi "ASSEMBLY" koodi....GCC UPC kääntäjään toteutetaan aC Kieli murre kääntäjä, ...

Hei,

Kiitos .... En ollut oikeastaan tietoinen yhdestä.BTW,
haluaisin kuulla muiden kaverit miten tehokkaita nämä kääntäjät ovat!

Terveisin

Hi all,tässä olen lähettämästä sinulle koodin puhelin software.i toivoa se toimii, mitään ehdotuksia?

Code:#
define aikakatkaisut 98 / / no.aikakatkaisuja esiintyy odotusajan (1 timeout = 200x256us), 98 aikakatkaisut = 5sec

#
include <pic.h>
#
include <pic1684.h>

__CONFIG (0x3ff1);

mitätön ringcounter (void);
mitätön dowakeon (void);
mitätön dowakeoff (void);
mitätön viive (void);
mitätön wait5sec (void);
mitätön getdipswitch (void);

char WAKEON = 4;
char WAKEOFF = 5;
char WAITDELAY = 2;
char ringcount = 0;
unsigned int x = 0;

mitätön main (void)
(

GIE = 0; / / poistaa katkaisevat
TRISA = 0b00011111; / / PORTA = vuonna
TRISB = 0b00000000; / / B0 on B7 tuotos
OPTION = 0b11010111; / / tmr0/prescaler 256/tmr0 -> sisäisen
PORTB = 0; / / puolestaan kaikki releet pois/ / Getdipswitch toiminto asetetaan alkuperäisen päälle / pois-renkaat ja myös viive renkaat kytkeäksesi laitteen avulla A4, A3, A2, A1
/ / A4 A3 wakeon wakeoff
/ / 0 0 2 3
/ / 0 1 3 4
/ / 1 0 4 5
/ / 1 1 5 6
/ /
/ / A2 A1 waitdelay
/ / 0 0 5
/ / 0 1 10
/ / 1 0 15
/ / 1 1 20

getdipswitch (); / / configure renkaat ja viivelaitteillekun taas (1)
(
ringcounter ();
if (ringcount == WAKEON)
dowakeon ();

else if (ringcount == WAKEOFF)
dowakeoff ();

)

)

mitätön ringcounter (void)
(
ringcount = 0;
kun taas (1)
(x = 0;
TMR0 = 0;
while (RA0 == 0)
(
if (TMR0> = 200) / / pitää jonkin verran liikkumavaraa, jos TMR0 palauttaa 00, pitää sen C8 (200dec)!!
(
TMR0 = 0;
x ;
if (x> = Aikakatkaisu) / / jos aikakatkaisu 5s palata.Yhteensä timeout = 200us * aikakatkaisut * 256 (prescaler)
return;
)
)
while (RA0 == 1); / / kun A0 = 1 odota
ringcount ;
)
)mitätön dowakeon (void)
(
char i;
for (i = 0, i <WAITDELAY, i )
(
ringcounter ();
if (ringcount == 0)
jatketaan;
muuten
kytkin (ringcount)
(

Tapaus 1: RB0 = 1;
break;
tapauksessa 2: RB1 = 1;
break;
Tapaus 3: RB2 = 1;
break;
tapauksessa 4: RB3 = 1;
break;

tapauksessa 5: RB4 = 1;
break;

tapauksessa 6: RB5 = 1;
break;

tapauksessa 7: RB6 = 1;
break;

tapauksessa 8: RB7 = 1;
break;
default: break;
)
)
ringcount = 0;
)mitätön dowakeoff (void)
(
char i;
for (i = 0, i <WAITDELAY, i )
(
ringcounter ();
if (ringcount == 0)
jatketaan;
muuten
kytkin (ringcount)
(

Tapaus 1: RB0 = 0;
break;
tapauksessa 2: RB1 = 0;
break;
Tapaus 3: RB2 = 0;
break;
tapauksessa 4: RB3 = 0;
break;
tapauksessa 5: RB4 = 0;
break;

tapauksessa 6: RB5 = 0;
break;

tapauksessa 7: RB6 = 0;
break;

tapauksessa 8: RB7 = 0;
break;
)
)
ringcount = 0;
)mitätön wait5sec (void)
(
x = 0;
TMR0 = 0;
while (x <aikakatkaisut)
if (TMR0> = 200) / / pitää jonkin verran liikkumavaraa, jos TMR0 palauttaa 00, pitää sen C8 (200dec)!!
(
TMR0 = 0;
x ;
)
return;)mitätön getdipswitch (void)
(
char temp1, temp2;
temp1 = (PORTA & 0b00011000)>> 3; / / saada A4, A3 bittiä osaksi temp1
temp2 = (PORTA & 0b00000110)>> 1; / / saada A2, A1 bittiä osaksi temp2
kytkin (temp1)
(
tapauksessa 0: WAKEON = 2; WAKEOFF = 3;
break;
Tapaus 1: WAKEON = 3; WAKEOFF = 4;
break;
tapauksessa 2: WAKEON = 4; WAKEOFF = 5;
break;
Tapaus 3: WAKEON = 5; WAKEOFF = 6;
break;
)

kytkin (temp2)
(
tapauksessa 0: WAITDELAY = 1;
break;
Tapaus 1: WAITDELAY = 2;
break;
tapauksessa 2: WAITDELAY = 3;
break;
Tapaus 3: WAITDELAY = 4;
break;
)

)terveisin
john

hello sir
Tarvitsen kaavamaisen ja koodi tähän hankkeeseen (kuten se on määrätty minulle lukukausi-hanke) niin lähetä me.but olemme käyttäen Atmel 89c51 (8051) kanssa kokoonpano kielellä.

BR

Hei ... john2020 olet testannut sinun edellä koodi, olen varsin utelias!

hänen on täynnä dokumentoitu projektin koodi-ja PCB
-Anteeksi, mutta sinun on kirjautumistunnuksen nähdäksesi tämän liitäntävaatimuksia

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back