Dual RS232 Port

L

lati

Guest
Hei Voiko joku opas minulle tapa miten käyttöliittymä 2 Laitteet on mikro kautta Sarjaportti.En tarkoita, kuten minun on rajapinta minun valvoja 89c51 GSM-modeemi sekä PC.Tiedot siirretään & molemmista laitteista.

Kiitos siitä, että aikaa lukea minun ongelmani.

Koska sinulla on vain yksi laitteisto sarjaportti, että siru, yksinkertaisin tapa olisi, että toinen sarjaportti käyttämällä ohjelmistoa Bit Banging menetelmällä.

Kiitos, että vastaat wp100.Ystävät Onko mitään muuta keinoa?

Joitakin kuvia on 2 sarjaporttia.Ehkä voit kokeilla jotain kytkin, jonka avulla sen jälkeen, kun yksi laite seuraavan toisen laitteen.Tai 2 microcontrolers comunicating niiden välillä, ja jokainen hänen laitteeseen.

voit käyttää puskurin IC erillinen kumpikaan näistä UART järjestelmien
ja toinen nastainen liittyvät enable on puskurin IC
niin aina kun haluat yhteyden laitteeseen valitse correspondiong IC ja siirtää tietoja
se on samanlainen kuin Osoite-ja Data Lines Multipleksoituja toistensa kanssa ja ALE signaali on siellä puskurin IC vuonna 8051

Hei

The dsPIC30f3011 on kaksi sarjaporttia (UARTS), ja on monia muita usful peripherials.Olen tehnyt projecto olivat mikro (PIC18F4555) comunicates 4 rs-232-järjestelmät (3 microcontrolers, 1 PC).Käytin PIC-C, joka luo automaattisesti jonka ohjelmistot rs-232-porttia.

Alex

Hei

Käytä multiplex IC kuten HC257 vaihtaa Panos (RX) ja tuotoksen (TX) ja I / O-bittinen valvoa joka kanava toimii

Kaikki parhaat

Bobi

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back