E1 / T1 Kirjallisuus

C

chinoRuiz

Guest
Hei,
Etsin hyvän kirjan, joka kattaa E1 (ja T1 jos mahdollista) dept.Tiedän Bellamyn "Digital Telephony", mutta on vaikea poimia tarkkaa tietoa E1, vaan tämä kirja selittää joitakin E1 kuin todellisia esimerkkejä keskusteltiin aiheista.

Mitä Etsin on kirja, joka kertoo jokaisen osa E1 yksityiskohtaisesti.

Syynä on se, että minulla on suunnitella E1/T1/J1 liitäntä DS2155 (Dallas), ja en voi ymmärtää monin tavoin merkinanto-, seuranta, hälytykset, jne.

Kiitos.

1/3 europejskich użytkowników urządzeń mobilnych udostępnia je swoim bliskim, nie podejmując jednocześnie żadnych kroków w celu zabezpieczenia przecho ...

Read more...

chinoRuiz kirjoitti:

Hei,

Etsin hyvän kirjan, joka kattaa E1 (ja T1 jos mahdollista) dept.
Tiedän Bellamyn "Digital Telephony", mutta on vaikea poimia tarkkaa tietoa E1, vaan tämä kirja selittää joitakin E1 kuin todellisia esimerkkejä keskusteltiin aiheista.Mitä Etsin on kirja, joka kertoo jokaisen osa E1 yksityiskohtaisesti.Syynä on se, että minulla on suunnitella E1/T1/J1 liitäntä DS2155 (Dallas), ja en voi ymmärtää monin tavoin merkinanto-, seuranta, hälytykset, jne.Kiitos.

Kyllä, mutta se kattaa vain pienen osan koko eritelmän.Se on ensimmäinen käyttöönotto, ja sen jälkeen olen lukenut joitakin osia Bellamyn "Digital Telephony".
Tarvitsen lisää.
Thanks anyway.

Hi dear OLEN 1 PDF-E1 ja T1 chat ladata se voidaan sen avulla U. ....
Anteeksi, mutta sinun täytyy kirjautua nähdäksesi tämän liitteen

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back