Edulliset Etupaneelit?

O

oho

Guest
Nykyään on useita pcb valmistajia, jotka voivat tuottaa pcb `s prototyyppi kohtuulliseen hintaan.

Olin vaeltelu on olemassa kaikki yritykset, jotka voivat tehdä Etupaneelit varten prototyyppejä.
(Painatus teksti ja cuttong pois reikää)

Joku täällä tietää, yritys, joka ei?

oho,

, millaisia Etupaneelit etsit?Olen viime aikoina etsinyt yritykset, jotka tuottavat mukautetun c_P_C_I Etupaneelit minun prototyyppi aluksella, mutta se näyttää minulle, ettei yhtiö oli kiinnostunut tuottaa vain 1-5 paneelit.Jos olet myös HAKU (mukautettu) c_P_C_I Etupaneelit,
katsokaapa APW
n etusivu - ne tarjoavat A_C_A_D templates että saattaisit muuttaa sopii teidän vaatimukset.

terveisin

Maddin

http://ww * w.pac * tec * enclosures.com / de * sign.htm
http://ww * w.ser * pac.com / asiakasnumero * omization.asp

Lähes kaikki mittaustilan valmistajat auttaa
voit suunnitella / valmistaa paneelit.Vai ei
se on kustannustehokasta, riippuu siitä, minkälaisia
määrän mitä tarvitset.Setup maksut on
sama riippumatta siitä, kun tilaat 1 tai 1000 paneelit.

Riippuen vaatimuksia, se saattaa vain
on helpompi tehdä se itse.Voit ostaa
vaaditaan iskujaan / kuolee mistään koko / muotoinen aukko,
mutta ne voivat olla kalliita.Jos tarvitset vain
pari palasta, harjoitus lehdistöön ja valinta
tiedostoja ja hiekkapaperia voi tehdä työtä lähes
samoin.Merkinnät, olen ollut onnea tulostus
Peilin kuva paksu avoimuutta arkkia.
Siten niiden painaminen on suojeltava.Toinen
tekniikka on käyttää laminator, kuten
ovat peräisin X_y_r_o_n, soveltaa avointa
liima on painettu edessä etiketissä sitten
voit liittää että takana selvästi faceplate.
Voit tehdä joitakin hyvin ammatillinen HAKU
paneelit tällä tavalla.

Terveisin,

Kal

Puhuin todella pieniä kpl kuin 1 tai 2 kpl.Pohjimmiltaan DIY on mahdollista, mutta arvata Olen ehkä hieman laiska.Usein on oltava näyttö ja painikkeet (suorakulmiosta reikää),
joten ne itse on hyvin aikaa vievää ja tulos voidaan helposti erittäin huono.
Luulen että on joitakin yhtiöitä, jotka voivat tehdä leikkaamalla reikiä perustuu CAD ja kohtuullisista kustannuksista.painaminen teksti on yhtä tärkeää, mutta voidaan tehdä myös CNC ..

Korjaustöissä, I poratangot paneeli minä sitten mustesuihkupainolaitteet tulostaa koko sivun etiketti itseliimautuvien arkkia alkaen Avery.Sitten paina selkeisiin itseliimautuvien laminointia levyt ja leikata koko juttu veitsen veitsellä.Näyttää erittäin ammattimaista ja on pitkään.Myöskään ole liian vaikea 1 tai 2 kpl.Myös tarkistaa rippedsheets.com hankintoihin.

Yksi helppo tapa suunnitella yksi oma
n mukautetun frontpanels on antaa virtapiirin-aluksella valmistaja, joka on suuntautunut tuottaa prototyyppi erissä tehdä frontpanels sinulle käyttämällä Glassfibre circuitboard materiaalia.

Eräs ystäväni käyttää näin tee, laminaatti (FR4) on mahdollista saada useita eri värejä, hän käyttää mustaa niistä.Silloin on helppo antaa on teksti painetaan ja circuitboard ja tarvittavat reiät ja automaattikatkaisijat tehneet liian.Voit näin suunnitella koko frontpanel teidän säännöllisesti piiri-aluksella suunnittelun ohjelmistot ja huolehtivat siitä, että sinulla ei ole mitään cupper jälkiä etupuolella (Voi olla, että takana Suojausjärjestelmien tarkoituksiin) voit saada mukautetun täysin ammatillinen -look frontpanels varten hakemuksesi pieniä määriä varsin edulliseen hintaan.

/ Pim

Paras ja halvin tapa Minusta on tulostaa etupaneelin on piirtoheitin paperin ja sitten laminaatti sitä.Tämä on sitten leikattu ja liimattu kiinni etupaneelin selkeät liima reunoille.Kytkimet ja potentiometrien etc myös auttaa pitämään paneelin käyttöön.Olen onnistuneesti käytetty tätä menetelmää monta kertaa.

Hei,

Jos etsit Työstetyt Aluminum Etupaneelit, katso enää kuin

http://www.schaeffer-apparatebau.de/English/index.htm

Ne uudelleen erittäin kilpailukykyisesti hinnoiteltu, ne tarjoavat vapaa ohjelmisto luodessasi paneelit, ja se myös laskee kustannuksia.

-PSI

Onko sinulla linkkiä prototyyppi pcb valmistaja (lähetettävä tiedosto ja maksu on verkossa)?

Haluaisin mieluummin kuin Aasiassa.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back