Ehdota minua korvaava manuaalinen leikkeen pitämiseksi muovikalvo

A

abuhafss

Guest
Hei Tässä on luonnos alustan, joka liikkuu eteen / taakse. Liike voidaan ohjata elektronisia käyttäen askelmoottori. Alusta on kannettava muovilevy mittaus noin 5 "x 18". On leikkeen päällä, joka pitää levyn tukevasti käytön aikana / prosessi. Odotan korvata käsin leikkeen pitämiseen arkin hiukan mekanismin, joka saattaisi ohjata elektro. Voiko joku auttaa minua hieman sopiva ehdotus, kiitos.

Jos välilehti (jossa ote merkit) voitaisiin käynnistyttävä solenoidi tai cam tuotos vaihteisto / moottori. Vilpitön

Luotettavin ja yksinkertainen ratkaisu on käyttää pneumatiikka - monia pneumaattinen tarttuu saatavilla markkinoilla. Se on helppo hallita pneumaattinen toimilaite, se on nopea liikkuvuus ja voima voidaan helposti säätää vähentämällä painetta. Ehdotan käyttää pienintä actutors (10mm halkaisijaltaan ja 5mm liikkua). Vain yksi huono puoli - tarvitset korkeapaineilman.

Minulla oli toinen ajatus. En vieläkään tiedä mitä varsinaista mekanismia on tarkoitus tehdä, mutta entä pölynimurilla Chuck pitämään oman muovikalvo sitten tyhjiöön Chuck voivat liukua noin hallitusti ja jopa poimia ja pudota arkki. Vilpitön

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back