Ehdota minua Snubber piiri ajo tasavirtamoottorista PWM

T

T Quadir Choudhury

Guest
On DC (pm tyyppi) Motor 180V, täyden kuorman virran ~ 3A (1 hv) Käytin piiri 555 tuottavien neliöaallot ja PWM (moduloidaan) valvoa nopeutta. Käytti IRF250N. Ajettaessa pieni moottori oli OK, mutta käytettäessä kuten yllä MOSFET tuhoutui. Voiko kuka tahansa ehdottaa Snubber ckt edellä yhdistelmä. No en tiedä induktanssi moottorin. Saattaa olla joitakin arvoja, joita voin alkaa kokeilemaan

Sinun MOSFET on myös melko lähelle syöttöjännite kanssa max Vds on 200V, käytetään korkeampaa jännitettä MOSFET. Alex

Kyllä, diodi sai kuuma ja poltti. Olen myös unohti mainita, että 555 tuotti Sq aalto 1.5K Hz, vain PW oli mukautettu. Oli kysymys siitä, mitä nopea diodi usel

<span style="color: grey;"><span style="font-size: 10px">---------- Post Lisätty 06:20 ---------- Edellinen viesti oli 6:18 ----------</span></span>
Kiitos, minä näen, mitä on saatavilla tässä

Vielä yksi kysymys, koska se ei selviä kuvauksen, onko sinulla oikea MOSFET kuljettaja tai Syötätkö 555 ulostulo suoraan portille? Jos sinulla ei ole oikea ajuri sitten vaihtaa tappiot MOSFET on korkea (hidas päälle / pois) ja tämä lisää virrankulutusta ja lämpöä MOSFET. Pienissä kuormia saatat selvitä siitä, mutta koska kuorman jännite / virta kasvaa sinulla on ongelmia. Onko MOSFET ylikuumentua? Alex

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back