Ehdotuksia Electronic Load Design for my sovellus

S

Singapura

Guest
Olen rakentamalla aktiivista kuormituksen suurvirtapulssigeneraattorit (125A) Low Voltage (5Vdc) virtalähde. Tarkoitukseni on käyttää GP500LSS06S minun hakemuksen ja liitteenä on yksinkertainen lohkokaavio suunnittelusta. Mielellämme vastaan neuvoja tai ehdotuksia. Kiitos.

Voit käyttää PWM signaali ajaa MOSFETs on yksi tapa käyttää niitä aktiivisesti kuorman. Ongelma tulee, kun et jotkut vakavia testaus ja eval sekä PSU n joudut ongelma mitata melua tuotos PSU testattavan joudut vaikutukset PWM siellä. PWM on hyvä transienttivaste testi mutta melun tarvitset Linear Drive. Tein 50v/50A yksikön noin 25 X IRF1010 in / / on massiivinen pakko jäähdytetään siili toimivat lineaarisesti tilassa. E

Voit käyttää PWM signaali ajaa MOSFETs on yksi tapa käyttää niitä aktiivisesti kuorman. Ongelma tulee, kun et jotkut vakavia testaus ja eval sekä PSU n joudut ongelma mitata melua tuotos PSU testattavan joudut vaikutukset PWM siellä. PWM on hyvä transienttivaste testi mutta melun tarvitset Linear Drive. Tein 50v/50A yksikön noin 25 X IRF1010 in / / on massiivinen pakko jäähdytetään siili toimivat lineaarisesti tilassa. E

Kiitos haymeron suunnittelun kärki kuitenkin, että on ensimmäinen kerta, kun näen PWM käytetään PSU kuormitustestauksen. E-design on hyvä seikan käyttötarkoituksen ja mahdollisen melun tällaisen lähestymistavan. Aiemmin tein design aktiivinen lineaarinen kuorma testata 2kV PSU klo 1.6A. Tällä kertaa on kuitenkin korkea nykyinen (125A), joka todella huolestuttaa minua. Kiitos neuvoista!

Olen rakentamassa 50V/10A aktiivinen kuormaa, mutta nyt haluamme di / dt valvoa toiminto, kuka tahansa voi ehdottaa, miten suunnitella se?

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back