Ehdotuksia suuritehoiset suurjännitesiirtoverkkoa LED pukittaa kuljettaja

U

uoficowboy

Guest
Moi - I'm käynnistyminen töitä, pukittaa ohjain 4 suurteho-LEDiä sarjassa.Haluaisin ajaa se noin 0-1A noin 12-16V.Oma syöttöjännite vaihtelee 30-48V.Aion käytät AVR ohjaamaan tätä.Koska suuritehoiset, ja sitä, kuinka pieni on mittaustilan tämä tulee, olen pyrkivät maksimoimaan oman tehokkuus - niin Haluaisin tämä on synkroninen pukittaa.

Nyt - ja himmentäen LEDiä - I luku Voin joko PWM tai voin vain mukauttaa nykyinen ajo niitä.Haluaisin mieluummin PWM, kuten I luku voi todennäköisesti saada parempia Dynaamisen näin ja myös minun ymmärtääkseni LED:
n ulostulon aallonpituus muutokset suhteessa nykyiseen.

Voin kuitenkin elää vain muuttamalla nykyisiä.

Yksi idea minulla oli ollut vain käyttää normaalia jännitteen palautetta DC / DC pukittaa valvoja kuin Linear LTC3812-5.En olisi silloin liian alhainen nykyinen mielessä vastus ja käyttää op-amp määritetty ei-kääntelemällä vahvistin tuottaa minun 0.8V palautetta jännite.Luulen jotenkin minun AVR valvonta voitto on op-amp mukauttaa nykyinen - En ole ajatellut, että osittain liian varovasti ...Tämä tietysti antaa minulle nykyinen, ei PWM valvontaa.

Saat PWM valvonta - Ajattelin, että ehkä voisin taas on sama kokoonpano, paitsi että minun PWM olisi valvoa kaksi FETs - a FET kytkeminen päälle / pois merkkijono LEDit, ja myös FET katkaiset op-amp siitä palautetta pin annetun pukittaa ohjain, mikä on kondensaattori sitä.Tämä ajatus pelottaa minua ...Minusta tuntuu, että on olemassa paljon mahdollisuuksia asiat menevät pieleen tämän ajatus ...

Mitään ehdotuksia?

Kiitos!

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back