ehdotus on gradunsa

M

mamu_s

Guest
Helo ... Olen höyläys jatkaa herrani digitaalisten IC suunnittelu .. voi anyboard ehdottaa hyvä otsikko suunnitella ..? Kiitos sinulle aikaa

Niin kaikki tekoälytekniikka siru? Toivottavasti tämä auttaa.

Gradunsa riippuu korko-ja teidän professori pitäisi tukea sitä. Etsi tutkielman, jonka voit saada työtä helposti. Jos olet kiinnostunut jatkamaan Phd samalla alueella, etsiä tutkimusaiheiden kuten, Signal intgerity, pientehoratkaisuja, kuvan pakkauksen menetelmiä ja jne. Tällä hetkellä Nano Tiede VLSI kasvaa. Tämäntyyppinen tutkimus tukee Tokion yliopistossa tai amerikkalaisissa yliopistoissa .. Joten keskittyä gradunsa kanssa tavoitteesi ja tulevaa työtä. Minun ehdotuksia pro gradu-tutkielmasta (Jos etsit Job jälkeen MS) ovat uuden algoritmin toteuttamiseen käyttäen HDL ja todistaa sen FPGA. Alueet mitään mitä se kattaa salaus, Video verkkotunnuksen tai verkostoituminen ovat hyödyllistä saada työtä helposti. Etsi yritys, joka voi tukea sinua tutkielma. Heidän korko-on myös oltava harkita työtäsi. Hyvää onnea .. Terveisin, Sam

kiitos sam .... todella auttaa minua ... oikeastaan en ole hyvä layout suunnittelu. Voinko vain keskittyä HDL ja lopuksi osoittautui se käyttäen FPGA? Voiko kuka tahansa antaa idea?

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back