Ehkä se ei ole selvää

Z

zyyang

Guest
Hi everyone Nyt olen suunnittelu PLL, ja haluan laskea että kuinka paljon kannustaa klo pll'output jos 1uv aaltoilu jännitettä vctrl. ja minun suodatin on perinteinen: kaksi Jotta suodatin, joka on nolla ja 2-nap. täällä joku kertoa minulle, että aalto on trianglar mutta miksi? ja miksi ei kanttiaalto? Ja jos suodatin on 3_order kumpi aalto olla? Kiitos paljon! [Size = 2] [color = # 999999] Lisätty 2 minuutin kuluttua: [/color] [/size] piiri

Jos tarkastellaan nykyistä syötetään Loop suodatin, joka on neliön aalto nykyisestä. Silmukka suodatinkondensaattorit veloitetaan jopa tämän nykyisen ja jännite ulostulo täyttöpumpun näyttää eksponentiaalista latausjännite. Mitä väärää komponentit 1 UV melu jännite, VCO tuotos saadaan flähtö = Kvco * VTune, joten spurious on antanut 1 UV * Kv. Sen lisäksi, että Harhatoistojen tuotoksen lähtö suljettuja PLL on muovautunut Closed Loop Siirtofunktio, joten se on alhainen pass vastausta. Jotta koko silmukan vastaus 1 UV väärä, SpuriousResponse (f) = 1 UV * Kvco * 20Log10 (| CLG (f) |) Dave www.keystoneradio.com

Tässä on aika piteni ensimmäisen piirin, jossa Iin on pulssijonon IC,-Ic. Circuit1: Vout (t) = Iin * (C2 * R1 * exp (- (C1 + C2) * t/C1/R1/C2) * C1-C1 * R1 * C2 + T * C1 + T * C2) / ( C1 + C2) ^ 2 Jos aikavakio R1C1C2 / (C1 + C2) on paljon pienempi kuin kytkentätaajuus exp = 1 Vout (t) = Iin * (C2 * R1 * C1-C1 * R1 * C2 + T * C1 + t * C2) / (C1 + C2) ^ 2 Kaksi napainen: v [out] = (1 + s * C1 * R1) * Iin / s / (C1 + C2 + s * C2 * C1 * R1) nolla = 1 / C1R1 p1 = 0, p2 = (C1 + C2) / C1/C2/R1 Circuit2: "v [OUT1] = Iin * (1 + s * C1 * R1) / s / (tuomio + s * C1 * R1 * Court + s * C1 * Court * Rout + C1 + s * C2 * Court * Rout + C2 + s ^ 2 * C2 * C1 * R1 * Court * Rout + s * C2 * C1 * R1) "

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back