Ehkä tyhmä kysymys

• Thread starter oliversarmyband
  • Start date
O

oliversarmyband

Guest
Hei,

Olen tosin uusi tässä, joten jos tämä on tyhmä kysymys, olen todella pahoillani.

Voitko tehdä LED on passiivinen piiri ja se toimii?Vai onko LED vain aktiiviseen kiertoon?

Kiitos.

R

Passiivinen piiri on kaikki ok.Vain passiivisia komponentteja käytössä.Se on vakaa vaihtelurajat ja vastus sarjaan, jossa on johtanut.
Silloin sinulla ei ole aktiivisia komponentteja kuten transistorit jne...

LED on anturi.Tuottajahintamuuttuja koneteho on fotonit ovat alle DC syöttöteho.Ja on hyvin alhainen tehokkuus.Vain matalataajuuksisen sähköverkkoon muuntajat ovat lähellä 99% efficinecy.Elektroniset vahvistimet ovat melko lähellä 75%.Valonlähteet ovat onnekkaita, jos ne ovat 30% tehokkaampi.

Kiitos vastauksista.Haluan varmistaa, ymmärrän.Haluan esittää LED osaksi virtapiirin että on passiivinen piirin kanssa potentiometri ja dpdt pushbutton kytkin.Tällä hetkellä piirin yksinkertaisesti menee throuugh kytkin, jossa yksi reitti on ohitustilassa signaali, ja muiden kautta potentiometrille.Haluaisin lisätä LED siten, että kun signaali menee läpi potentiometriin, LED olisi kevyt ja jos se menee läpi ohitusleikkauksen puolelle, se sammuu.Voinko laittaa LED sarjaan potin ja sen valossa?Sen ei tarvitse olla kirkas.Haluan vain visuaalinen signaali tietää, kun se on päällä ja kun se on pois päältä, ja olen mieluummin ei tarvitse lisätä valta virtapiiri.

Kiitos jälleen.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back