ei CGPA väliä ensimmäiseen todelliseen työhaastattelussa?

E

enginegrad37

Guest
Elo siellä im vielä minun junior vuoden. Haluan todella tietää merkityksen CGPA / arvosanoja työharjoittelu haastattelussa, co-op haastattelu, ja todellinen työhaastattelu sekä ... Haluan tietää summa cum laude, magna cum laude, ja cum laude CGPA vaatimus ... Vastatkaa kysymyksiini thanx

Mielestäni riippuu yhtiön .... mutta se ei todellakaan ole liian tärkeä ... niin kauan kuin u hav yli 3 ur cgpa .. sitten se pitäisi b ok ... terveisin, sp

se ei mater ollenkaan. kaikki työnantaja haluaa tietää, jos tekee enemmän rahaa compnay kuin he maksavat sinulle palkkaa. Mitä sinun GPA on tekemistä sen kanssa? kuulustelussa, jos voit tarjota heille mitään todisteita siitä, että pystyt tekemään ensimmäisen lausuman he luultavasti jättää sinut ehdokkaaksi. Kuitenkin, jos ei ole muita hakijoita niin he sanovat itselleen "hmm .. tämä henkilö ei ole vakuuttanut minut {ensimmäinen lausunto}, mitä todisteita on olemassa sitten niiden jatkaa, että he pystyvät tekemään {ensimmäinen lausunto }? ". siinä vaiheessa sitten, ja vasta sitten he katsovat sinun GPA. älä anna teidän haastattelussa mennä siihen. sinun pitäisi vakuuttaa potentiaaliset työnantajalle, että sinulla on jotain hyödyllistä tarjottava yhtiölle, jotta he voivat tehdä rahaa. hyvin yksinkertainen. onnea! Mr.Cool

työpaikat syntyvät mielessä ja ole paperimuodossa GPA niin älä ole huolissasi GPA AT all.Keep keskittynyt on tehokas insinööri koska tässä ammatissa siellä juurikaan tilaa 50% insinöörejä.

Olen 110% samaa mieltä teidän kaikkien kanssa. Hyvä CGPA doesnt tarkoita, että hän / hän tulee olemaan hyvä insinööri. Olen nähnyt joitakin hyviä insinöörit ovat CGPA alla kuin 3 ... mutta yli 2,5 tietysti. Kuitenkin yhtiö saa niin paljon jatkaa. Siten voidaan vähentää määrää hakijalle. He heittävät kaikki jatkaa alla kuin 3. Valitettavasti ne, jotka alla kuin 3 on ohut mahdollisuus päästä haastatteluun. Ellei, on joku sisältä voi suositella johtaja. Mahdollisuudet ovat he soittavat sinulle. Joka tapauksessa, kun olet työtä yli 3 vuotta samalla alalla. Sinun CGPA merkitse heille mitään. Nyt he tarkastelevat kokemuksestasi. Onnea ja toivotan teille kaikkea hyvää

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back