Ei saada pcb piirtyi EAGLE

A

arunbhaskar

Guest
Hei. Opin Eagle Eagle on opetusvideota. Tein kaaviot oman piirin ja tallentanut sen ja tarkistetaan virheitä ja ei ollut mitään. Kun klikkasin "kytkin board"-painiketta, en saanut hallituksen ääriviivat. Mutta opetusohjelma olen nähnyt, kun "kytkin board"-painiketta napsautettiin, näin PCB pääpiirteittäin kaikki osat aivan lauta. Miten saan tämän? Auttakaa.

Kun olet tehnyt kaavamaisen ja klikkaa 'Vaihda board "olisi sanoa tällaista ei ole, haluatko luoda sen? Sano kyllä! Keith

Sanoin "kyllä", kun klikkasin "siirtynyt board" ja se loi uuden hallituksen. Minun ongelmani on se, kun hallitus näkyy mustalla taustalla, en saa todellista PCB linjat, joilla on valkoinen. Sain osat mustalla taustalla enkä tiedä mihin paikkaan, koska en saa ääriviivat.

Luonnos on "ulottuvuus" kerros - kerroksen 20 luulen. Varmista, että yksi on päällä. Piirrä ääriviivat tähän kerrokseen. Siellä pitäisi olla oletuksena outline, mutta en muista missä se on määritelty. Olen aina poistaa ja tehdä oma muutenkin. Keith

Kerros 20 on päällä ja vielä saada aluksella. Käänsin kaikki kerrokset, ja vieläkään ei löytänyt ääriviivat. Ehdotuksia?

Yksinkertaisesti piirtää ääriviivat on kerros 20. Suorakulmion pieni viiran leveys, sano 0.25mm. Keith.

Kiitos. Tein kuten sanoit ja olen ehtiminen mitä sai opetusohjelman. Onko mitat tämä jäsennys asiaa millään tavalla?

Paksuus rivin arvo ei väliä. Minulla on tapana käyttää jotain melko pientä - 0.2mm tai 0.25mm. Kokoa on mitä haluat, levykoko on. Se väliä kun teet asioita, kuten Autorouting ja virheiden tarkistus (DRC), ja kun teet virtaa lentokoneessa tai tulva täyttää se lopettaa sisällä hallituksen ääriviivat, joiden tila perustuu omaan suunnitteluun sääntöihin. Keith.

Minulla ei ole mitään ongelmaa ääriviivat, mutta olen nähnyt joidenkin tutorials että minun pitäisi käyttää "net", kun niittejä, eikä "lanka", mutta käytin langan ja teki asettelu ja komponentit on kytketty oikein, Onko ongelma tai sitten täytyy käyttää "net"? BTW, käytän Eagle 5,4

Suurin ongelma käyttämällä "lanka" eikä "net" se ei automaattisesti lisää liittymissä. Jos lisäät ne manuaalisesti sinun pitäisi olla ok - se vain tekee enemmän työtä. Keith

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back