eigen tilassa ratkaisija vuonna CST

S

shahid78

Guest
kun käytämme eigen tilassa ratkaisija vuonna CST mitä taajuus olisi käytettävä suurinta taajuutta?

terveisin

Haluan sanoa 3 aikoina alin taajuus.Mielestäni sinun pitää määrittää, kuinka monta liikennemuotojen haluat nähdä (esim. 20).

hi phytech

kiitos vastauksesta.mutta i dont ymmärrä?
3 kertaa, joista alin taajuus sinun on kyse?
Minulla on määritelty 3 liikennemuotojen koska olen kiinnostunut niistä, mutta miten päättää pienin ja suurin taajuus simulaatio

kiitos

Vaikka olet kiinnostunut vain pienin 3 liikennemuodot, on silti parempi määritellä liikennemuotojen, kuten 20 lisätä tarkkuutta simulointi mutta voit aloittaa 3 tai 5 spped jopa simulaation.Paras tapa löytää taajuus on yrittää.Saat combline rakenteet, voisi odottaa reentrance liikennemuotojen näy noin 3 kertaa resonanssipiirejä taajuus.

lainaan "Vaikka olet kiinnostunut vain pienin 3 liikennemuodot, on silti parempi määritellä liikennemuotojen, kuten 20 lisätä tarkkuutta simulointi mutta voit aloittaa 3 tai 5 spped jopa simulaatio."Voitteko selittää minulle, miksi tämä on?

kysymykseni on edelleen sama.aina kun malli tahansa rakenteen CST määrittämämme pienin ja suurin taajuus simulaatio

nyt, jos haluan käyttää eigen tilassa ratkaisija löytää hajonta kaavio sienenmuotoisella EBG rakenne, kuinka voin valita suurimman taajuus koska i dont osata tilanvalitsinta taajuuksia, ja jopa alkaa liikennemuotojen voi olla taajuus 60GHz

niin miten voitaisiin i päättää ylemmän taajuus raja ennen simulaation

terveisin

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back