EKG kuvan segmentointia

S

shaikh105

Guest
Haluan segmenttiin EKG kuvaa (liitteenä) ja haluat extrcat ROI siitä, että kuva, joka on pohjimmiltaan epänormaali osa tästä näyte (näkyy näytteessä liitteenä). Olen jo muutettu tämän bittikartta ja 1D kuva

U tulisi käyttää muunnoksen eli CWT tai DWT ovat U tuttuja wavelet? [Color = blue] poimia ominaisuutta ei statinary signaalia ei voida käyttää FT tai STFT meidän pitäisi käyttää aallokemuunnoksen analysoimaan sitä [/color]

[Quote = m_eh_62] U on käytettävä muunnos eli CWT tai DWT ovat U tuttuja wavelet? [Color = blue] poimia ominaisuutta ei statinary signaalia ei voida käyttää FT tai STFT meidän pitäisi käyttää aallokemuunnoksen analysoimaan sitä [/color] [/quote] täsmennä ur kannalta nähdä koska en tiedä paljoakaan WT ja miten voin käyttää WT ratkaisemiseksi minulle ongelma.

rakas ystävä Olen pahoillani minun myöhästymisen U tuttuja aallokemuunnoksen? Se on hyvä työkalu käsittelyn monenlaisia ​​signaalin kuten EKG, EEG, .. ensimmäisen U pitäisi familar perustavanlaatuisista teorian tämän Transform, ja sitten u voi käyttää käytettävissä algoritmia ominaisuus kopiointi eräänlainen poikkeavuus tällä hetkellä olen työskennellyt samanlainen hanke, jos u haluavat lisää ohjeita siitä WT pls kertoa minulle Ehsan . mirrahimi@gmail.com

Käytin tietokantaan Physionet.org ja haluan muuttaa tietueet Matlab reabale muotoon (ecg.mat) Haluan conv mistä / d voi auttaa minua????

Hayfa! Jos avaat avulla Matlab 6, löydät ratkaisun C-koodin vain seach tämä sana "matto". Ja aallokemuunnoksen on nopeampi kuin FT? Miksi? Kuinka paljon paremmin? Joku voi neuvoa tässä.

jos u sai ratkaisun pls lähettää minulle myös osoitteessa: revathy.srdhr @ gmail.com

Olen myös työskennellyt louhintaa QRS ja kaikki muut luottamusvälin pistettä EKG ruudukon paperille. Olen nähnyt joitakin in-suuntaus, luulen, algoritmi tunnistaa R-huippu tässä asiakirjassa. "R-aallon tunnistus käyttää jatkuvaa Wavelet Modulus Maxima", Legarreta et al. Mielestäni voit työskennellä kimmomoduuli maksimit. Yritän sitä liikaa. Onnea

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back