EldoRF analyysi jakaja

N

neoflash

Guest
Käytän EldoRF vuorotiheyttä jakaja tai suuria signaalin vahvistin. Tarkoituksena on arvioida vahvistimen tai jakajan panos säännöllisesti kellon vaihekohina. Simulointitulokset ovat helposti syntyy. Kuitenkin ihmettelen sen tarkkuus. En koskaan anna kynnyspisteen jännite EldoRF, millä tavalla se lasketaan kauden? kiitos, Neoflash

Hei neoflash, In EldoRF (tai missä tahansa HB perustuvat simulaattorit) piiri signaalit kuvataan katkaistuja Fourier sarja (äärellinen summa harmonisesti liittyvät phasors). Vaihekohina edustaa spektritiheyden vaiheen vaihtelut (yksi näistä phasors). Sitten aika on tunnettu (kunhan määrittelet harmoninen jossa vaihekohina lasketaan), eikä ole mitään käsitystä käynnistyspäivä. Vaihekohina on sama kaikille ajankohtina kuin se koskee koko ajan. Mitä tulosten paikkansapitävyydestä, se vain riippuu määrä harmonian, määritetty vakaan tilan analyysiin. Bozzo.

se on aivan totta. Jos kuitenkin lähettää signaalin vastaanottimeen eri kynnyspisteen, mikä ulostulo jitter olla? Onko tämä sama eri alkusysäyksiä?

Hi neoflash on suuri ero vaihekohina ja aikaa värinää. Molemmat ovat kaksi tulkintaa ilmiöstä, niillä on sama alkuperä. Myönnän, että värinää liittyy Aika Tapahtuma taas vaihekohina ei. Suuri kysymys on seuraava: on olemassa suora suhde vaihekohina ja värinää? Itsenäisten piirejä olemassa vuonna EldoRF fonctions jotka laskevat period_jitter (skalaari termi) ja long_term_jitter (aaltomuoto vs aikaa). Pakkoon piirejä vastaus ei ole niin ilmeinen. On olemassa SpectreRF fonction joka tarjoaa värinää ja joka vastaa EldoRF long_term_jitter mutta mielestäni se ei ole mukautettu, koska ne eivät liity laukeaa aikaa. On olemassa kirjallisuus lukuisia papereita käsittelevät aihetta ja olen kokenut eri kaavoja (Matlab) ja mikään niistä johtavat oikeat tulokset (saavat värinää info vaihekohina spektri). Sitten on vielä avoin aihe ... Lopuksi on olemassa Eldo analyysi nimeltään NOISETRAN (joka on ohimenevä melu analyysi), joka voisi tarjota sinulle joitakin mielenkiintoisia tuloksia (se ei tule läpi vaihekohina ja on täysin liittyvät ajan tapahtumiin). Toivottavasti se auttaa. Bozzo.

Miksi luulet autonomisen piirit ovat ainutlaatuisia? Eikö se edellytä tietoa kynnyspistetason?

Hei, olen uusi suunnittelija RFIC ja haluan oppia käyttäen Mentor Graphics työkaluja suunnitteluun Rf Mixer. Olen käyttänyt ADS simulaattori esimerkkinä ja haluan nyt käyttää Suunnittelu Arkkitehti, Eldo RF. Voiko kukaan kehon auttaa minua löytämään opetusohjelmia Da_ic ja Eldo RF. Ajattelee

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back