Electronics tai Control?

M

maxwelleb

Guest
Hei, tutkimus sähkötekniikan Saksassa.
Nyt voin valita elektroniikka ja valvonnan teoria.
Pidän elektroniikka, mutta en tiedä, jos aion löytää hyvää työtä.
Olen kuullut, että se on helpompi löytää hyvää työtä valvonnassa teoriassa.
Tietääkö kukaan, pitääkö tämä paikkansa?

Yleensä on helppoa, koska valvonta on paljon käytetään teollisuudessa, ja alan antaa enemmän työpaikkoja kuin toista alaa ...Mieluummin elektroniikka, ja sinun täytyy tehdä mitä haluat lisää .....mutta uskon, että voit tehdä joitakin aloja toisen vapaaehtoisina ...mutta taustalla hankitun aikana voit oppia itse asioita, joita tarvitset oman elämän ...leomecma

maxwelleb kirjoitti:

Hei, tutkimus sähkötekniikan Saksassa.

Nyt voin valita elektroniikka ja valvonnan teoria.

Pidän elektroniikka, mutta en tiedä, jos aion löytää hyvää työtä.

Olen kuullut, että se on helpompi löytää hyvää työtä valvonnassa teoriassa.

Tietääkö kukaan, pitääkö tämä paikkansa?

Moi
Pidämme ansioluettelosi Internetistä ja pyydän teitä harkitsemaan, jos olet kiinnostunut
kannanotossa asiakkaamme etsii.

Jos olet kiinnostunut tai tiedät jonkun joka ehkä kiinnostunut, lähetä sähköpostia täysin jatkaa Agnes (at) jobsite.com.sgIC Design Engineer (Analog / Mixed Signal)
(Singapore)
Vain Singapore, PR & Malesia Ehdokkaat
Job Vastuualueet:
Vastaa IC: n piirin suunnittelu, simulointi, prototyyppi arviointi, kuvaaminen ja tukea suunnitteluohjelmaa

Job Vaatimukset:
- Masters / kandidaatin tutkinto Electronics Engineering asiaa erikoistuminen analogista piirien suunnitteluun ja 2 vuoden kokemus
- Teknisesti pätevän analoginen ja Mixed Signal piirien suunnittelun, SPICE simulointi, taitto täytäntöönpanoa ja lattian suunnittelua
- Tieto Switching Regulators / Smart Power / Hard Disk Drive / tulostin sovellukset
- Kokemus Eldo ja BCD prosesseja voidaan hyödyntää
- Tuore tutkinnon asiaa erikoistuminen analoginen piirien suunnittelussa otetaan huomioonTerveisin
Philip png
Johtajalle
JobSite.Com Oy
RCB nro: 200003506E
Puh: 63822272 / Hp.91001692
Email:: Philip (at) jobsite.com.sg

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back