elektrisestä ilmaisimet

R

Rudie

Guest
Hei,

Yritän tunnistaa joitakin materiaaleja öljyn infrapunavaloa.Vastaanottimen olen luultavasti tule käyttää elektrisestä ilmaisin.Internetissä en ole löytänyt riittävästi tietoa tuotos tällaisen ilmaisimen.Onko kukaan tiedä, miten tämä ilmaisin reagoi aallonpituus?Esimerkiksi olivat lähtösignaalin näen aallonpituus sai valoa ja mitä tapahtuu tuotoksen jos vastaanottaja saa useampi kuin yksi aallonpituus?

Muu ratkaisu olisi käyttää Valonilmaisin.Mutta minun appilication minun täytyy havaita Aallonpituus jopa 16um.Onko olemassa mitään photodetectors, että voi havaita tämän aallonpituus?

Toivottavasti joku voi auttaa minua.

greets Rudie

Hei,

periaatteessa elektrisestä ilmaisin soveltuvat hyvin IR mittausten enintään esimerkiksi 16 lm.Semiconductor photodetectors ovat herkempiä, mutta olisi Cryo jäähdytys puolivälissä IR.Pyrodetectors (lähinnä lämpö ilmaisimien) ei ole aallonpituus valikoivuutta lainkaan, execept mitä on määritelty ikkunan (jos sellaisia on).

Spectral fotometrit kanssa pyrodetectors, yhteinen kaasun havaitsemiseen, jotka yleensä käyttävät optisten bandpass häiriöitä suodattimet aallonpituus valinnassa.Noin "halpa" aallonpituuksia, ilmaisimien asentaa suodattimia on saatavissa valmistajilta.Myös tavallista IR-liiketunnistin on suodatin, mutta se on 8-14 lm laajakaistaisen ja ilmaisimet ovat mittaus erotus kahdella.

Terveisin
Frankin

Ensinnäkin, kiitos vastauksesta.

Mutta kuokka ei tuotos elektrisestä ilmaisin näyttää.Erityisen miksi se saa lisää taajuuksia Miten voin suodattaa (sähköisesti) tai sen mahdottomaksi.

Mutta kuten sanoit on mahdollista havaita tällaisia aallonpituuksia kanssa photodetectors.Mutta mikä on Cyro jäähdytys?Ja miten voin tehdä sen?Onko sinulla tietoa siitä?

Greets Rudie

Kuulostaa sinun olisi noin peruskirjallisuutta optisten antureiden ja mittaus ennen tehokkaasti menettelyn hankkeen.

Periaatteessa lähes kaikki spektrometrisellä mittaukset käyttävät mukautettu lähteestä, esimerkiksi mekaaninen chopper.Kanssa elektrisestä ilmaisin, tämä on pakollinen, syy on vain mitata AC.Ottaa 10 Hz moduloitu lähde, saat's (pieni) 10 Hz AC jännite pyrodetector tuotos, suhteessa intensiteetti on ilmaisimen, siinä kaikki.Olisi postprocessed saada mahdollisimman tarkka intensiteetin mittaamiseen, mutta on silti yksi arvo, joka edustaa yhteensä optinen teho on tunnistin, ilman spektrinen tietoja.Tarvitset optisen spektrin valinta saada spektrin tietoa.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back