Embedded System: OP-AMP ADC ja Microntroller

G

gurpreet312

Guest
Hei Sir, haluan käyttöliittymä OP-AMP ADC ja Microntroller 89V51 parantaa digitaalisen voltin ja ampeerin mittarin LCD OP-AMP käytin jossa Configration? Voiko joku Anna minulle Esimerkki Circuit? Kiitos Gurpreet Singh

Ensinnäkin haluaisin tietää kaikki IC joita käytät. koska perustuvat manufracture, joku voi auttaa sinua.

Hei Sir, olen käyttäen ICL7135 ADC ja Op-amp CA3140? Pitäisikö minun täytyy Op-amp Jos käytän Detla Sigma ADC kuten CS5460 Adc? Gurpreet Singh

[Quote = gurpreet312] Hello Sir, olen käyttäen ICL7135 ADC ja Op-amp CA3140? Pitäisikö minun täytyy Op-amp Jos käytän Detla Sigma ADC kuten CS5460 Adc? Gurpreet Singh [/quote] hmm .. hyvin anna minun auttaa sinua askel askeleelta .. ensinnäkin sinun täytyy tarkistaa jännitteen ja virran tasosta ja sen yhteensopivuudesta ICs käyttää sinua projektin. sen pohjalta tehdä virtalähde, joka auttaa sinua suorittaa kaikki laitteen niiden testaus-tilassa (eli lähinnä u löytää mistä Datasheet / netto). Sen jälkeen liitä jokaiselle laitteelle tai yksinkertaisesti käyttöliittymä niitä MCU.

Moikka ok Onko teillä jonkinlainen käsitys siitä, CS5460 Cirrus Logic IC? Olen suunnitellut Circuit. Onko teillä jokin ajatus lähdekoodin? Lähetä minulle Skype id parempaa viestintää, jos u voi? Thanks Gurpreet Singh

[Quote = gurpreet312] Hello ok Onko teillä jonkinlainen käsitys siitä, CS5460 Cirrus Logic IC? Olen suunnitellut Circuit. Onko teillä jokin ajatus lähdekoodin? Lähetä minulle Skype id parempaa viestintää, jos u voi? Thanks Gurpreet Singh [/quote] no, i dont on koodi, että IC. mutta saat mereltä mennessä hieman hakuja Google tai koodaus päällä ..

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back