EMC pre noudattamisesta edullisia Lab

J

Julew

Guest
Hei, Olemme ajattelu ostaa materiaalia EMC precompliance lab. Meillä on ongelmia lähinnä säteilypäästöt. Ajattelemme ostaa lähellä kentän anturi asetetaan. Ovatko ne luotettavia? Voin mitata parannuksia suunnittelu ennen tuotteen lähettämistä laboratorioon? Toinen vaihtoehto on ostaa halpaa bilog antenni 6192 Teseq [/url]), mutta havent't sai tahansa kammiossa. Voinko käyttää sitä avoimella kentällä (3m-10m)? Toinen vaihtoehto on ostaa GTEM solu, mutta se on erittäin kallis. Kiitos!

Kenttä antureita mittaamaan paikallisen E ja H kenttävoimakkuuksille, ei säteilyteho. Siltä osin, se ei ole kysymys luotettavuuden sijaan suunnittelijan taitoa käyttää niitä tehokkaasti. Mielestäni ne ovat tehokkaita työkaluja paikantaa EMI lähteitä. Myös avomaalle mittaukset voivat olla avuksi.

Hei,> Ajattelemme ostaa lähelle kentän anturi asetetaan. Ovatko ne luotettavia? > Voinko mitata parannuksia suunnittelu ennen tuotteen lähettämistä laboratorioon? Ne antavat sinulle arvio sähkökenttä 3 m. Tarvitset myös EMI-vastaanotin. > Voinko käyttää sitä avoimella kentällä (3m-10m)? Kyllä, ehdottomasti. Tässä tapauksessa sinun tulee Open Tontin pinta-ala on 10 metriä. Vaiheet ovat: 1) ERI vastaanotin mittaa sähkökenttä ympäristön kanssa laitteen pois päältä, milloin tahansa polarisaatio ja korkeutta vastaanottoantenni (lue norm). 2) Käynnistä laite ja toista toimenpiteet. 3) Ohjelma EMI vastaanotin vähennyslaskua ympäristön sähkökenttä Field säteilevän laitteen. Näin saat melko hyvä arvio sähkökentän säteilevän laitteen. Enrico Migliore

Hei,> Ajattelemme ostaa lähelle kentän anturi asetetaan. Ovatko ne luotettavia? > Voinko mitata parannuksia suunnittelu ennen tuotteen lähettämistä laboratorioon? Ne antavat sinulle arvio sähkökenttä 3 m. Tarvitset myös EMI-vastaanotin. > Voinko käyttää sitä avoimella kentällä (3m-10m)? Kyllä, ehdottomasti. Tässä tapauksessa sinun tulee Open Tontin pinta-ala on 10 metriä. Vaiheet ovat: 1) ERI vastaanotin mittaa sähkökenttä ympäristön kanssa laitteen pois päältä, milloin tahansa polarisaatio ja korkeutta vastaanottoantenni (lue norm). 2) Käynnistä laite ja toista toimenpiteet. 3) Ohjelma EMI vastaanotin vähennyslaskua ympäristön sähkökenttä Field säteilevän laitteen. Näin saat melko hyvä arvio sähkökentän säteilevän laitteen. Enrico Migliore
Hei Enrico, olen FSH6 R & S Spektrianalysaattori. Mielestäni se ei ole saanut mahdollisuutta vähentää, mutta ainakin olen menossa stimation. Kiitos!

sinun täytyy kertoa meille taajuusaluetta olet kiinnostunut

Olen FSH6 R & S Spektrianalysaattori. Mielestäni se ei ole saanut mahdollisuutta vähentää.
Luulen, tarkka vähennys ei toimi kuitenkaan. Sinun pitäisi mieluummin tallentaa nykyiset tausta "melu" ja diskreetti linjat tietää, mitkä signaalit syntyvät laitteellesi. Katsovat, että taustalla taajuusaluetta, ei jatkuvaa.

Hei,> mielestäni tarkka vähennys ei toimi kuitenkaan. Se ei. Tämä vaihtoehto on läsnä viime EMI vastaanottimet ja olisi käytettävä selvittää suunta / suunnat enimmäis säteilyn ja tietenkin taajuuksilla, joilla sähkökenttä ylittää rajan. Enrico Migliore

Hei kaikki! Olen lukenut noin EMC-testaus ja kauraa. Haluan tehdä testejä pysäköinti (asfaltti) Bui En tiedä jos tarvitsen maataso. Päätavoitteena testin verrata joitakin piirejä, ei luoda OAT sertifiointia.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back