Ensimmäinen 3.3V akkukäyttöinen suunnittelu

S

sinkplaat

Guest
Hei kaikki.

I'm doing my ensimmäinen akkukäyttöiset suunnittelu ja tarvitset ohjeita kiitos.
Se on dsPIC30F ääni hakemuksen ja nykyinen kulutus on arviolta 20-100mA, mutta pitää testata vielä lisää ja hienostuneisuutta.

Suurin huolenaiheeni on, millaista akun käyttöä.
Muutama suunnittelun rajoitukset ovat:
-3.3V käyttöjännite
-Space rajoitus (cordless-puhelimen kokoinen akku olisi ihanteellinen)
-Toiminnan kesto noin 8 tuntia
-Täytyy olla ladattava.

Voiko joku hieman kokemusta paristokäyttöinen suunnittelee ehdotetaan viittausta suunnittelu tai joitakin suunnittelu-ohjeita?
Kiitos.

AS 3.3V akut eivät ole yhteisiä, lähinnä ladattava akku on 3.6V NI-MH (nicel MH).Olen törmännyt mukava pieni akku GP60AAH3BMX joka on 3.6V - 600mAh NI-MH akkua, ja näyttää siltä, että jotain vastaavaa on sopiva projekti ..http://www.zbattery.com/batt-2400.html
(NI-MH-akut eivät kärsi niin kutsuttu "muisti-ilmiötä", kuten NICAD do)

Dear IanP,
Mitä olen lukenut sanoo, että NiMH toteutuminen enintään muistin vaikutus kuin NiCd.
Voisit vierailla tämän, minun knlowedge on rajoitettu.Jos olen ymmärtänyt väärin haluta täsmentää.
http://www.buchmann.ca/Article10-page2.asp"Kuinka palauttaa ja jatkaa nikkelipohjaisia akut
Vaikutukset kiteistä muodostumista selvintä jos nikkelipohjaisia akku jätetään laturiin päiviä, tai jos toistuvasti ladata ilman säännöllistä täyttä vastuuvapautta.
Koska useimmat sovellukset eivät käytä kaikkia energian ennen ladata, määräajoin vastuuvapauden 1V/cell (eli käyttää) on tärkeää estää sen kertyminen kiteisen muodostumista solun levyt.
Tämä ylläpito on elintärkeää, että NiCd-akku.
Kaikki nikkelikadmiumparistojen säännöllisessä käytössä ja valmiustilassa (istuu laturi operatiivisen valmiuden) tulisi käyttää kerran kuukaudessa.
Välillä kuukausittain käyttää kierrosta, enää tarpeellinen.
Akku voidaan käyttää minkä tahansa haluamasi käyttäjän malli ilman huolta muistia.
NiMH-akku vaikuttaa muistin vähemmässä määrin.
Ei ole tieteellinen tutkimus on saatavana vertaa NiMH kanssa NiCd kannalta muistin heikkeneminen.
Kumpikaan ei ole tietoa käsi ehdottaa optimaalista elatusavun määrän hankittava mahdollisimman akun käyttöikää.
Soveltaa täysimääräisesti vastuuvapauden kolmen kuukauden välein tulee oikein.
Koska NiMH akku s lyhyemmän ajan elämää, yli-käyttäessään ei ole suositeltavaa. "

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back