EOG Mouse mikro auttaa

L

litttlechica

Guest
Olen aloittelija on työskennellyt mikro_Olen työskennellyt ryhmä on suunnitteluprojekti, jossa käytetään elektrodeja seurata silmä liikkuvuutta.The jännitteet alkaen elektrodien on suodatettu ja sitten syöttää A / D-muunnin on mikro.Mikro on kytketty tietokoneeseen USB: n kautta, ja se toimii USB-hiiri, liikkuvat mukaan eri jännitteet.Minua neuvottiin käyttämään PIC18F4550.Onko tämä hyvä ehdotus?Onko mitään erityisesti I voi olla huomaamatta tai pitäisi harkita?Onko paikoissa (paitsi tietenkin käsikirja) I olisi etsittävä apua?
Kiitos!

Valitsin käyttää PIC18F4550 varten hiiren simulointi.Se aikoo toteuttaa jännitteet käyttämällä A / D ja riippuen jännite, siirrä hiiren asianmukaiset suuntaan.

En tiedä paljoakaan USB hiiri-liitäntä, mutta käyttäen PIC18F4550 vaikka monet sivustot mainita USB hiiri hakemuksena tämän mikro_Onko olemassa mitään viittauksia siihen?Olen etsinyt mutta doens't tuntua suosittu projekti-ideaa.

Hei

Käytä STM32 arm cortex se on paljon nopeampi mikro, joka pystyy tekemään enemmän tehtävä (kuten digitaalinen suodatus) insted vain liikkuvat tiedot tietokoneeseen analysoidakaikkea hyvää

Bobi

Mikrosirun USB puitteissa mukana tulee HID hiiri esimerkiksi pic18f4550, ehkä se voisi olla lähtökohta ....

Kiitos vastauksista!

Tein lopulta todetaan, että hiiri esimerkki viime yönä.Se näyttää hieman yli pääni mutta uskon voivani luku sitä.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back