epäilystäkään CPW bandpass suodattimen toteuttamista käyttämällä ie3D

S

sreedhartvs

Guest
hei
im sreedhar, opiskelusta M. Tech viestintäministeriö NIT Trichy ..

I m täytäntöönpanossa seuraavat IEEE paperia ie3D
. "

"Kytkimen käyttäytymisen Quarter Aallonpituus Impedanssi Transformers laajakaistaisen CPW BANDPASS Suodattimet."Olen edessään ongelma, jolla on 50ohm rivi-ja tulosmuotojen vuonna ulkoasu suodatin .. i-kirjain kaivata mitat 50 ohm linja ..

Joten plz auttaa minua ratkaisemaan tätä ongelmaa minun professori tulee ruuvi minulle jos i dont täydellinen hankkeen ..

I m liittämällä
IEEE paperi,
että ie3D tiedosto ja
ulkoasun.

Joten, plz vastata minulle niin nopeasti kuin voit ..

Jos tälle löydetään jokin muu vaihtoehtoinen tapa TÄYTÄNTÖÖNPANOMÄÄRÄYKSET paperia
MATLAB ... PLZ minulle ..my e-mail tunnus sreedhartenneti_ece (at) yahoo.co.in[/ b]
Anteeksi, mutta sinun on kirjautumistunnuksen nähdäksesi tämän liitäntävaatimuksia

Hei, sreedhartvs:

On olemassa muutamia ongelmia omassa IE3D geometria tiedosto.

1.Voit määritellä substraatin paksuus on 2,5 mils.Paperi osoittaa, se on 25 mils.
2.Olet määritelty maadoitettuja CPW.Asiakirjassa ei ole sanoa, että se on perusteltu CPW.
3.Voit rakentaa osan 50 ohmin CPW rivi-ja tulosmuotojen ja määritä (-1, 1, -1) ja (-2, 2, -2) portteja rakennetta.

Terveisin.

hi jijan

thanq paljon ur arvokkaita ehdotuksia ..

Olen tehnyt tarvittavat korjaukset ...
can u sort out this problem....

mutta minun kaavio ... Saan arvo S11 koska vain -7 dB sijasta -35 dB ..
kanisteri u selvittää tämä ongelma ....ja miten voin saada mitat neljännen Jotta suodatin

Hei, sreedhartvs:

Tässä on IE3D mallia.Tulosten kanssa samaa mieltä measuerd tiedot hyvin.

Ystävällisin terveisin,

plz ystävällisesti repost että ie3d malli ...Tein nt vastaanottaa mallin

kiitos ..

Pahoillaan.Unohdin ladata tiedoston.Tässä se on.
Anteeksi, mutta sinun on kirjautumistunnuksen nähdäksesi tämän liitäntävaatimuksia

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back